13°
Gizela
17.5.2024
Ďalšie veľké odhalenie! Speváčka v pesničke prezradila utajované meno bábätka hviezdneho páru!

Slávna americká speváčka hrá so svojimi fanúšikmi opäť hru na detektívov. Na svojom najnovšom albume má niekoľko piesní s krstnými menami, ktoré podľa niektorých odhaľujú utajené mená detí jej celebritných kamarátiek. Všetko odštartovala s dieťaťom Ryana Reynoldsa a Blake Lively, keď prostredníctvom piesne odhalila meno ich najmladšej dcérky Betty.

Speváčka Taylor Swift opäť rozvášnila fanúšikov a odštartovala búrlivé debaty po tom, čo sa na jej novom albume Evermore objavili názvy piesní ako Willow či Dorothea. Fanúšikovia si totiž myslia, že by to mohli byť krstné mená detí jej kamarátiek, a tentokrát zamerali pozornosť na ani nie 3-mesačnú dcérku modelky Gigi Hadid, ktorej meno je stále zahalené tajomstvom.

Fanúšikovia z oboch táborov, modelky Gigi Hadid aj speváčky Taylor Swift, ostali vo vytržení po tom, čo 31-ročná speváčka naznačila, že pieseň číslo osem na jej novom albume Evermore je indíciou k zatiaľ utajenému menu modelkinej dcéry. Mnohí si už zvykli, že je Taylor na svoje súkromie veľmi háklivá, no fanúšikom dopraje malé nahliadnutie do jej duše aspoň skrz piesne či videoklipy, v ktorých často symbolicky niečo o sebe odhalí.

Pred pár dňami vydala Taylor videoklip k piesni Willow, práve v diskusii pod videom dala fanúšikom indíciu, čo sa skrýva za názvom ďalšej jej novej piesne Dorothea:

Špekulácie tentokrát odštartovala v poradí ôsma pieseň na albume s názvom Dorothea. Mnohí zainteresovaní fanúšikovia si totiž veľmi rýchlo spojili indície odkazujúce práve na speváčkine piesne, ktoré modelka Gigi Hadid pridala pred pár týždňami na Instagram. "August, čakáme na naše dievčatko," napísala Gigi pod čiernobielu fotku, ktorou si zaspomínala na sladké časy tehotenstva.

Fanúšikovia špekulujú naprieč všetkými sociánymi sieťami, na Twitteri spustili hotové šialenstvo:

Mnohí však vidia za jej popisom niečo hlbšie, a teda odkaz na pieseň číslo osem s názvom August, zo speváčkinho staršieho albumu s názvom Folklore. Veria, že je za tým spojitosť s v poradí ôsmou pesničkou na albume Evermore s názvom Dorothea. S Taylor sú navyše niekoľko rokov blízke priateľky, a tak mnohí nadobudli presvedčenie, že dcérka Gigi a jej partnera, speváka Zayna Malika, sa volá práve Dorothea. "Ľudia, Gigino dieťatko sa volá Dorothea a nikto ma nepresvedčí o opaku," napísala jedna z fanúšičiek-detektívok na základe indície z piesne číslo osem.

Gigi zanechala v popise k fotke s tehotenský bruškom tajomný popisok:

Príspevok, ktorý zdieľa Gigi Hadid (@gigihadid)

​Nuž a speváčka si hru na detektívov sama evidentne veľmi užíva, už beztak nedočkavých fanúšikov navnadila tajomným komentárom na Youtube. "Nejde o žiadne priame pokračovanie príbehu Betty/James/August, ale v mojej mysli chodí Dorothea do tej istej školy ako Betty, James a Inez," napísala, čím narážala na ďalšie mená detí kamarátky Blake, Inez a Jamesa. "Čoskoro sa s ňou stretnete," napísala tajomne, čo viedlo fanúšikov k domnienke, že stretnutím s Dorotheou myslí práve dcérku jej kamrátky Gigi. Nuž, fanúšikovia Taylor sa nenudia a tá ich nielenže prinúti vypočuť si poriadne jej nový album, ale navyše potrápi aj ich mozgové závity.