12°
20.4.2024
Madonna (62) sa nechala po prvýkrát tetovať, TÁTO šifra odteraz zdobí jej telo!

Popová ikona s pribúdajúcim vekom stále rovnako rada šokuje tak, ako to bolo v časoch jej najväčšej slávy v 80. či 90. rokoch. Rovnako rada odhaľuje svoje telo, či sa šteluje do dráždivých póz a odmieta zostarnúť ako mentálne, tak aj fyzicky. K fyzickej mladosti jej dopomáhajú početné plastické operácie a najdrahšie kozmetické terapie, no a mentálne jej k tomu okrem mladého milenca pomáhajú aj rôzne výstrelky, ktoré sú bežné u oveľa mladších ročníkov.

Speváčka Madonna sa nechala vo veku 62 rokov po prvýkrát tetovať a výsledkom sa pochválila v sérii fotografií na sociálnej sieti. Na predlaktie si dala vytetovať zhluk písmen, ktorý však jej skalní fanúšikovia okamžite dešifrovali.

​​Aj keď je diva už v dôchodkovom veku a je matkou šiestich detí, z toho dvoch biologických a štyroch adoptovaných, jej správanie by sa dalo pokojne označiť ako neskorá puberta. Nedávno Madonna šokovala bláznivou oslavou jej 62. narodenín na ostrove Jamajka, na ktorej okrem alkoholu a tanca nechýbala tácka s cigaretami, ktoré sa nápadne podobajú na  známe ručne balené "jointy", teda s prímesou marihuany. V uplynulých dňoch však padlo odvážne rozhodnutie, ktoré ju "poznačí" už na celý život.

Madonna svoje deti nadovšetko miluje, no práve jej biologický syn Rocco ju pred niekoľkými rokmi odvrhol a požiadal súd, aby mohol ísť žiť k otcovi, britskému režisérovi Guyovi Ritchiemu.  Dnes je však medzi synom a matkou už údajne všetko v poriadku, Rocco však žije s otcom v Londýne:

"Prvýkrát v živote som sa nechala tetovať," napísala pod sériu fotografií, ku ktorým pridala hashtag "rodina". Práve to je jedna z indícií, ktorá fanúšikom rýchlo pomohla odhaliť, čo písemná L R D M S E na jej predlaktí znamenajú. Sú to, samozrejme, iniciálky mien jej detí Lourdes, Rocca, Davida, Mercy, Stelle a Estere. "Všetko musí byť poprvýkrát, je to však nádherný symbol lásky a hrdosti na tvoje deti," napísal istý fanúšik a mnohí zdieľali komentáre v podobnom duhu. Okrem samotného tetovania sa Madonna na fotkách snažila zachytiť atmosféru tetovacieho štúdia, čo je vskutku vyšlo. Na záberoch tiež nechýbal náčrt tetovania ruže, soška Panny Márie či jej nablýskaný veterán parkujúci vo svetlách rušnej ulice, no tie sa na telo speváčky nedostali, zatiaľ.

Madonna sa nechala prvýkrát tetovať v jednom z hollywoodskych tetovacích štúdií a výsledkom sa pochválila na sociálnej sieti:

Príspevok, ktorý zdieľa Madonna (@madonna)

Mnohí fanúšikovia speváčky si možno pamätajú jej obdobie, kedy sa začala aktívne zaujímať aj o mystický smer v židovskej filozofii zvaný Kabala. Výrazne viditeľný bol najmä v jej hite s názvom Frozen. V tom čase sa Madonna bežne nechávala pokresliť technikou s farbou henna, čo sa však s invazívnou a bolestivou technikou skutočného tetovania nedá porovnať. Mierne utrpenie je na tvári slávnej speváčky na fotkách aj skutočne badať, keďže sa na nich kŕčovito drží za hlavu a pozerá neprítomne do stropu. Pravdou však je, že po jej nedávnych bolestiach, ktoré jej spôsobilo zranenie kolena, je to azda len malé škrabnutie, ktoré jej však navždy bude pripomínať jej milované deti.