19.4.2024
Hviezdny spevák šokuje: Viem o objednávke na moju vraždu!

Sláva nie je pre každého a mnohé známe tváre spoznali jej úskalia. Životy niektorých, žiaľ, skončili aj tragicky. Okrem straty súkromia s psychickým a fyzickým zdravím umelcov častokrát zamávajú drogy a alkohol, ktoré patria už takmer k folklóru na luxusných večierkoch či v zákulisí šou. Výnimkou nebol ani život a kariéra jedného z najúspešnejších popových spevákov britskej hudobnej scény.

Niekdajší búrlivák, britský spevák Robbie Williams, sa v rozhovore pre podcast s názvom Happy Place priznal, že polovica jeho života bola pre neho utrpením. Označil tak prekvapivo práve jeho život na výslní a obdobie najväčšej slávy. Okrem závislosti bojoval Robbie aj s depresiou a v rozhovore tvrdí, že ho chcel dať v istom období niekto zniesť zo sveta.

​Robbie Williams sa stal slávnym už ako 17-ročný ako člen chlapčenskej skupiny Take That. Neskôr, po rozpade formácie, sa Robbie vrhol na sólovú kariéru a svoje úspechy ešte znásobil. Mal v živote všetko, materiálne bohatstvo, pozornosť a obdiv, točili sa okolo neho krásne ženy, no veľmi rýchlo si jeho životný štýl vzal svoju daň.  Ešte keď ako tínedžer začínal s Take That mu vraj hrozilo nebezpečenstvo všade, kde sa ukázal.

Skupina Take That vyniesla speváka Robbieho Williamsa do výšin, ešte väčší úspech však zaznamenal ako sólový spevák. Pripomeňte si hit Babe od chlapčenskej skupiny Take That, ktorej členovia lámali mnohé dievčenské srdcia v 90. rokoch:

"Pochádzam zo Stoke. Milujem moje rodné mesto a nemohol som tam ani ísť, či vyjsť na ulicu, keď som mal 17.  Ľudia ma chceli zbiť všade, kam som vkročil. Dokonca si niekto na mňa najal vraha, aj keď som o tom nikdy nehovoril," šokuje v rozhovore Robbie, ktorý sa preslávil okrem hudby aj mnohými škandálmi. Isté obdobie svojho života sa dokonca liečil aj zo závislosti na sexe. Jeho život sa stal jedného dňa tak neznesiteľným, že rozmýšľal aj nad samovraždou. "Dostal som ten dar zažiť úplný vrchol ľadovca. V jednom momente som predal najviac lístkov na šou, predal viac albumov, ako ktokoľvek v histórii. Ale ja som sa chcel zabiť," prezradil svoje najťažšie životné chvíle slávny spevák. Našťastie sa včas spamätal a zveril sa do rúk odborníkom.

Z burliváka Robbieho Williamsa sa stal oddaný otec rodiny. So svojou manželkou Aydou má štyri  deti, ktorých tváričky pred verejnosťou stále chránia:

Príspevok, ktorý zdieľa Robbie Williams (@robbiewilliams)

Robbie Williams je už dlhé roky "čistý" a žije usporiadaný život s manželkou Aydou Fields. Sú svoji od roku 2010 a vychovávajú spolu štyri utešené deti, z toho najstaršia dcéra Teddy má už sedem rokov. "Zdravo jem, veľmi dobre spím. Nedotknem sa drog ani alkoholu a nejak to zvládam. Navyše beriem lieky na úzkosť a tie mi zaberajú. Nemám v pláne to nijak meniť," zastrája sa Robbie, ktorý sa snaží dostať do povedomia ľudí dôležitosť duševného zdravia a tiež, aby sa na ľudí, ktorí podstupujú medikamentóznu liečbu nepozeralo cez prsty.