26.4.2024
Habera vypenil! TAKÝTO náklad adresoval premiérovi Matovičovi!

Nie je tak úplne zvykom, aby sa celebrity vyjadrovali verejne k politickým otázkam. Lepšie povedané, pár takých je, ale Paľo Habera medzi nich nikdy výraznejšie nepatril. Možno aj preto, že už roky žije v Česku a ťažko povedať, nakoľko intenzívne sleduje situáciu vo svojej rodnej krajine. To, čo sa deje aktuálne, ho už ale nenechalo chladným.

Rodák z Brezna, 58-ročný Paľo Habera, spravil na naše pomery dieru do sveta - minimálne toho nášho, českého a slovenského. Vždy sa naplno venoval tomu, čo vie najlepšie, teda spevu a tvorbe hudby, a úspech sa dostavil v pomerne veľkolepej forme. Rozhodne mu netreba snažiť sa zaujať rýpaním do tém, ktoré nie sú jeho "piesoček", a Paľo to dobre vie. No keď už pretečie pohár trpezlivosti, aj z Haberu sa môže stať rozzúrený občan.

Najväčšie hviezdy nášho šoubiznisu sa zatiaľ držali pomerne na uzde, a keď zaznievala kritika, bolo to v drvivej väčšine na adresu podpory zúfalým ľuďom pracujúcim v oblasti kultúry a umenia. No vychrliť zo seba veľmi osobnú a drsnú kritiku na adresu premiéra si ako prvý dovolil zrejme práve Habera.

Paľo si žije idylický život s modelkou Danielou Peštovou:

​Paľo je taká hviezda, a zároveň je aj tak dobre zabezpečený, že sa nemusí obávať následkov, ak chce povedať názor na čokoľvek a kohokoľvek. Situácia s pandémiou a jej riešením ho už nenechala chladným, a aj ako občan Slovenska pocítil potrebu povedať, ako vidí schopnosti nášho premiéra v tejto situácii. "Nepáči sa mi spôsob vládnutia súčasnej vlády a hlavne nášho premiéra Matoviča! Byť dobrým politikom a vodcom je niečo úplne iné, ako predvádza on! Jasne mi ukazuje, že sa k premiérskemu kreslu dostal nešťastnou náhodou - zúfalou reakciou ľudí na katastrofálny stav našej politiky a krajiny, ktorá zatiaľ veľa šťastia v podobe dobrých politikov nemala," zhodnotil v úvode príspevku Paľo a vyzdvihol medzi všetkými len prezidentku.

Príspevok, ktorý zdieľa Pavol Habera (@pavolhabera)

"Hovorí sa, že každý národ má takú vládu, akú si zaslúži. Čo sme ale komu urobili, že máme takéhoto premiéra? Múdrosť a rozvážnosť je mu extrémne vzdialená a snaží sa ju nahrádzať konfrontáciami, diktátorstvom, detinskou urážlivosťou a prehnaným vylievaním svojich pocitov prostredníctvom sociálnych sietí," vylial svoje pocity Habera a dodal, že taký by nemal byť ani priemerný politik. "Robiť opatrenia nie je jednoduché, chápem! Čo nechápem, prečo neplatia pre všetkých rovnako, vrátane politikov," narážal celkom jednoznačne na kauzu okolo predsedu parlamentu.

​Spevák nezabudol vyzvať premiéra na to, aby sa postaral o ľudí a pomohol im. "Ale obávam sa, že Vy, ako premiér, na to nemáte kapacitu emočnú, ani praktickú! Pán Matovič, mali ste šancu zanechať po sebe niečo užitočné, ale výsledkom vášho vedenia krajiny je len nespokojnosť a opätovné sklamanie z pocitu, že na dobrých politikov si táto krajina ešte chvíľu počká. Ste tu už dlho, takže NEXT, PLEASE," odkázal jednoznačne premiérov s ironickou poznámkou, že to mu snáď bude v angličtine rozumieť. Na záver odporučil vakcínu na rozum, ktorú vraj potrebujú viacerí. Netrvalo dlho, a Paľo začal zbierať srdiečka a súhlasné komentáre, podporu mu prejavil napríklad aj Marián Gáborík či Daniela Nízlová. Ktovie, či zareaguje aj premiér, alebo túto nakladačku prejde radšej mlčaním.