13°
25.4.2024
Dojímavé vyznanie lásky s najhorším koncom! Lucka Vondráčková rozplakala fanúšikov!

Umelci to nemajú v dobe koronovej ľahké. Jedinú výhodu, ktorú spevákom či hudobníkom prísne opatrenia prinášajú, je čas na tvorbu. Mnohí to tak aj poňali a každú chvíľu vypúšťajú do sveta nové piesne a videoklipy. Aktívna je v tomto smere aj Lucie Vondráčková, ktorá si pauzu nedáva azda nikdy. No na jej slávu sa teraz spoľahol aj pred rokmi vychytený spevák Sámer Issa.

Pekný dátum, 20. 22. 2020, si zvolili Lucie Vondráčková a Sámer Issa na odpremiérovanie spoločnej piesne Vrať se. Ide o skutočne mimoriadne silný duet s nečakane smutným vyvrcholením. Obaja interpreti si od novinky veľa sľubujú.

Kým hviezda Lucky Vondráčkovej žiari už pomaly 30 rokov stále rovnako intenzívne, 35-ročný Sámer, ktorý má po otcovi sýrsky pôvod, tak stabilnú kariéru rozhodne nemá. Pred 17 rokmi skončil v speváckej súťaži na treťom mieste a to mu otvorilo dvere do sveta šoubiznisu, čo v úvode úspešne využil. No potom zrejme náhla sláva spôsobila, že začal vystrkovať rožky a titulné stránky plnil skôr škandálmi, ako tvorbou. "Je pravda, že som na nejakú dobu zišiel z mojej cesty a dlho som nebol braný ako spevák, ale ako celebrita. Verím, že toto to celé zmení," napísal Sámer sebakriticky pred pár dňami.

Vypočujte si novinku, duet Lucie Vondráčkovej a Sámera Issu:

Od roku 2010 už výraznejšie neohúril a preto nečudo, že na spoluprácu s Luckou stavil všetko. Už pár týždňov fanúšikov lákal na novinku, nezabudol pritom ospevovať aj Vondráčkovú, až sa začali šíriť reči o ich vzťahu. To ostalo v rovine klebiet, no klip sa stal skutočnosťou. "Pieseň Vrať se rozpráva príbeh o nešťastnej tragédii a odlúčení, ale zároveň je plná lásky a pretrvávajúcej túžby. Sámerovi a Lucke sa vo videoklipe podarilo cez spomienky na stratenú milovanú osobu vytvoriť naozaj jedinečnú atmosféru," tak znie popis k piesni na youtube kanáli Lucky Vondráčkovej.

Klip mal za 24 hodín 40 tisíc zhliadnutí, čo je slušný úspech. No ešte lepším znamením je, že komentáre na Youtube sú skutočne veľmi lichotivé, čo nebýva pravidlom. Nejedna fanúšička priznáva husiu kožu, či dokonca slzy. A nadšení sú aj Lucka so Sámerom. "Jedna z najlepších spoluprác, aké som mal zatiaľ možnosť zažiť. Strašne som si to užil a veľmi si vážim to, že mi Lucka v projekte pomohla srdcom aj dušou. Nech si hovorí kto chce čo chce, pre mňa je jedna z najlepších a bolo mi cťou," napísal Sámer na instagram veľmi osobné vyznanie. Ostáva veriť, že pesnička sa presadí aj v rádiách, ako obaja dúfajú. Zatiaľ to vyzerá rozhodne nádejne.

Príspevok, ktorý zdieľa Sámer Issa (@samerissafficial)