29.3.2024
Tragédia v hviezdnej speváckej rodine! Tretia predčasná smrť, navždy odišiel len 28-ročný syn!

Obrovské nešťastie sprevádza rodinu amerického speváka Bobbyho Browna. Akoby nestačilo, že mu drogy a psychické problémy vzali bývalú manželku, legendárnu speváčku Whitney Houston. Iba krátko nato zomrela tragicky za záhadných okolností aj ich spoločná dcéra Bobbi, a smrť si teraz našla aj ďalšie z jeho detí.

Podľa informácii amerického portálu TMZ bol 28-ročný Bobby Brown Junior nájdený mŕtvy v jeho dome v Los Angeles. Príčina smrti zatiaľ nie je známa a na prípade pracuje polícia, avšak neznámy zdroj sa nechal počuť, že je takmer vylúčené, že by išlo o nehodu. Pre zdrveného rapera, speváka a producenta Bobbyho Browna je to za posledných desať rokov už tretia smrť najbližšieho člena rodiny.

Smutnú správu potvrdil príspevkom na sociálnej sieti aj jeho starší brat a najstarší syn Bobbyho Browna, 34-ročný Landon Brown. „Milujem ťa navždy, kráľ,“ napísal k čiernobielej fotografia svojho mladšieho brata. Ten v posledných týždňoch intenzívne pracoval na vlastnom hudobnom projekte. Iba pred dvomi mesiacmi na svojom profile sociálnej siete zverejnil Bobby Brown Jr. krátku ochutnávku z pripravovaného klipu k piesni Say Something, žiaľ, úspechu sa už nedožil.

Bobby Brown Jr. mal plány preraziť v hudbe, rovnako ako jeho slávny otec. Pozrite si krátky úryvok z videoklipu k piesni Say Something, ktorá mala v týchto dňoch uzrieť svetlo sveta:

K tragickej udalosti prišlo iba päť rokov po smrti dcéry Bobbyho st. a Whitney Houston, Bobbi Kristin Brown, ktorú našli v roku 2015 vo vážnom stave ležať vo vani. Následne začal v nemocnici boj o jej život, avšak utrpela nezvratné poškodenie mozgu a po 6 mesiacoch v kóme zomrela. Tragédia sa stala iba tri roky po skone jej slávnej matky Whitney Houston, jej dcéra Bobbi mala v čase smrti iba 22 rokov.

Správu o smrti potvrdil smutným príspevkom na Instgrame Bobbyho najstarší brat Landon:

Príspevok, ktorý zdieľa Landon Brown (@la_inspire)

​Americký r'n'b spevák a producent Bobby Brown (51) je od roku 2012 ženatý s Aliciou Etheredge, s ňou vychováva tri deti. Z predošlých vzťahov mal aj ďalšie štyri deti. S bývalou partnerkou Kim Ward mal práve 28-ročného Bobbyho Browna Jr. Boli vo vzťahu 11 rokov a ich vzťah sa rozpadol iba tesne predtým, ako sa zasnúbil s jeho prvou manželkou Whitney Houston.