27.4.2024
Svet sa zbláznil, alebo je to budúcnosť? Len 3-ročný syn známeho speváka si sám pýtal test na koronu!

Kým sa obyvatelia planéty snažia prispôsobiť novej situácii a naučiť sa žiť s koronavírusom nosením rúšok, zvýšenou hygienou, obmedzením fyzického kontaktu či podrobovaním sa testovaniu, väčšina detí, našťastie, berie zložitú situáciu skôr ako napínavú hru či súťaž. No mnohí rodičia potvrdia, že je to citlivá téma. Syn speváka veľkého hitu z 90. rokov mu svojou požiadavkou doslova vyrazil dych.

Britský spevák Peter Andre (47) sa podľa informácii denníka Daily Mail v nedávnom komentári magazínu New! zveril čitateľom s priam mrazivým zážitkom. Jeho synček si po obyčajnom odkašľaní od svojich rodičov vypýtal test na koronavírus. Spevák si vraj vtedy uvedomil, že jeho deti sú si až príliš vedomé momentálnej situácie a rizík zákernej choroby, a to ho veľmi zarmútilo.

Spevák, ktorého v 90. rokoch preslávil okrem vypracovaného tela aj letný megahit Mysterious girl, dnes žije bežný rodinný život. Po divokom vzťahu s britskou modelkou Katie Price, alias Jordan, s ktorou má dve deti, sa usadil a žije spokojný život po boku lekárky Emily spolu s ich dvoma spoločnými potomkami. Avšak idylku im narušila pandémia, ktorá jeho manželku vtiahla do náročného pracovného režimu v nemocnici a zdá sa, že sa dotkla aj ich dvoch malých detí, 3-ročného Thea a 6-ročnej Amelie.

Peter Andre ohuroval svojou fyzičkou ženy a dievčatá v 90. rokoch vo videoklipe k piesni Mysterious Girl. Avšak ani dnes by mu nikto netipoval blížiacu sa päťdesiatku:

"Deje sa veľa hrozných vecí, ale nedávno sa stalo niečo, čo ma naozaj zarmútilo," píše vo svojom stĺpčeku spomínaného magazínu dnes 47-ročný spevák. "Theo zakašľal a povedal, že potrebuje korona test. Pomyslel som si, veď má  iba tri roky a toto je prvá myšlienka, čo mu príde na rozum? Zostal som smutný z toho, že si myslí, že kašeľ je tak vážny, aj keď sa tomu v momentálnej situácii asi nedá vyhnúť," zamýšľa sa štvornásobný otec, ktorý tiež priznal, že spolu s manželkou, 31-ročnou Emily rozmýšľajú aj nad ďalším potomkom.

Peter Andre má dovedna štyri deti, dve má s terajšou manželkou Emily a dve zo vzťahu s modelkou Jordan. Podľa fotiek na sociálnej sieti však všetci spolu veľmi dobre vychádzajú:

Príspevok, ktorý zdieľa Peter Andre (@peterandre)

"Keď sme sa stretli prvýkrát, Emily túžila po troch deťoch a ja zas po piatich. Takže ak by sme mali ďalšie, asi by to už bolo posledné. Avšak ešte sme sa k tomu nedostali," prezrádza detaily svojho súkromia spevák. Peter Andre sa s britskou lekárkou oženil v roku 2015, keď už bolo na svete ich prvé dieťa, dnes 6-ročná Amelie, o dva roky neskôr prišiel na svet malý Theo. Spevák je však tiež hrdým otcom dvoch, dnes už tínedžerov, Juniora (15) a Princess (13), ktoré má s manželstva so spomínanou škandalóznou modelkou Katie Price.