24.4.2024
Šokujúca návšteva! Hviezdnemu spevákovi sa pokazilo auto, TAKTO sa odmenil za pomoc!

Stretnúť sa osobne so svojím idolom prináša veľkú radosť azda každému človeku, no keď je reč o tínedžeroch, dalo by sa doslova hovoriť o splnení toho najväčšieho sna. A azda iba v tých najdivokejších predstavách sa ich idol zrazu ocitne práve v ich dome, pri šálke čaju.

Britský spevák Harry Styles (27) z megaúspešnej, no dnes už neexistujúcej skupiny One Direction, prijal pomocnú ruku od neznámeho človeka po tom, ako sa mu na ceste nečakane pokazilo auto. Z tejto drobnej nepríjemnosti však vzišiel jeden veľmi úsmevný príbeh, ktorý urobil isté dievča menom Theadora azda tou najšťastnejšou tínedžerkou pod slnkom.

Spevák Harry Styles sa v jeden jesenný deň vybral previezť na svojom aute, keď sa mu v istej štvrti pokazilo auto. Mal však šťastie, keď istý muž zo susedstva ponúkol, že zavolá do najbližšieho servisu. Kým čakali na opravárov, ktorí mu následne dali vozidlo dokopy, ho tento neznámy muž pozval na šálku čaju do svojho domu. Neskôr sa zistilo, že v dome býva aj dcéra toho dobrodinca, ktorá je zároveň jedna z Harryho najskalnejších fanúšičiek.

Harry Styles iba pár dní pred touto milou udalosťou vypustil nový videoklip k piesni Golden:

Veľká smola pre ňu však bola, že nebola doma a vybrala sa práve v tom čase na nákup. Spevák sa aspoň rozhodol urobiť pre Theadoru, ako sa dievča volá, jedno veľmi milé gesto. "Theadora, na vašej ulici sa mi pokazilo auto. Tvoj otec bol tak milý, že ma počas čakania pozval k vám domov na čaj. Som veľmi smutný z toho, že sme sa minuli. Ale teším sa, že sa čoskoro uvidíme. Buď k ľudom dobrá. S láskou, Harry. P.S. Nakŕmil som ti rybičky," napísal na kus papiera obľúbený spevák a nechal sa zvečniť pri akváriu v jednej z izieb. Zároveň sa rozhodol urobiť jeho album, ktorý doma dievča malo na poličke o niečo osobnejší. Fixkou naň napísal ďalší odkaz: "Posielam ti lásku, je mi ľúto, že sme sa minuli. Do skorého videnia, Harry". Dalo sa predpokladať, že po príchode domov a prekonaní prvotného šoku, chytila mladá dievčina do ruky telefón a svojim úlovkom sa pochválila na sociálnej sieti. Aj keď jej osud nedoprial stretnúť svoj idol vo vlastnej obývačke, nemusí ľutovať. Harry Styles pozval ju aj jej otca na svoj koncert, kde sa osobne spoznajú.

Fanúšička menom Theadora sa pochválila úlovkom na sociálnej sieti, reakcie na seba nenechali na seba dlho čakať:

Príbeh nenechal chladnými aj mnohých iných fanúšikov sympatického speváka, ktorí o podobnej náhode akurát tak môžu snívať. "Predstavte si že, že od marca sedíte doma v karanténe a vyberiete sa po dlhom čase do potravín a miniete sa kvôli tomu s Harry Stylesom! Na to nemám slov," píše jeden používateľ na Twitteri. Ďalšia fanúšička si tiež neodpustila vtipný komentár: "Toto je len malá pripomienka na to, aby ste vždy pri odchode z domu nechali svoju izbu upratanú, pre prípad, že sa Harrymu Stylesovi pokazí auto a bude musieť prísť k vám domov na čaj."

​Pravdou však je, že spevák iba pár dní predtým vydal svoj nový videoklip k piesni Golden, a tak sa skeptikom a neprajníkom núka skôr verzia, že si mladý umelec jednoducho príbeh vymyslel a urobil tak skvelé promo a reklamu k jeho novému hudobného počinu. Tak či onak, vo svete škandálov a vulgárnych spôsobov ako zaujať, je toto jednoznačne sympatický nápad ako prilákať pozornosť. Navyše, stále je vysoká pravdepodobnosť, že je príbeh pravdivý.