Jozef
19.3.2024
Prišla, videla, ohúrila! Krásna Adele odpálila svoj návrat pred kamery TAKTO veľkolepo!

Návrat do žiary reflektorov poňala britská speváčka Adele, ovešaná mnohými oceneniami, vskutku veľkolepo. Odhalila pri tom aj ďalší jej talent, ktorým okrem spevu zjavne oplýva, a fanúšikovia a diváci sú nadšení.

Speváčka Adele sa po dlhej dobe života v ústraní opäť vrátila na oči verejnosti a to rovno v jednej z najobľúbenejších televíznych šou v USA, Saturday Night Live. Adele nielenže vyzerala ako bohyňa krásy, ale divákov prekvapila veľkým hereckým nadaním a zmyslom pre humor. Niektorí ju dokonca označili za legendu komédie, a mnohí fanúšikovia veria, že čoskoro ohlási aj návrat na hudobnú scénu s novým albumom.

Vďaka hlbokému a tvárnemu hlasu sa z nej stala behom noci legenda spevu, teraz sa zamiešala do kapusty aj kolegom zo zábavného priemyslu. V šou Saturday Night Live známe tváre hrajú úlohy v scénkach parodujúcich súčasné dianie na politickej a kultúrnej scéne v USA. Koncept šou je celkom jednoduchý, obsadenie sa skladá zo stálych hercov a ich hostí. Každý týždeň moderuje SNL iná známa tvár, a tentokrát prijala pozvanie práve Adele.

Speváčka Adele zažiarila v populárnej americkej šou Saturday Night Live, ohúrila nielen svojim vzhľadom, ale aj prejavom a zmyslom pre humor:

"Viem, že vyzerám inak, ako ma mnohí poznáte. Ale kvôli COVID-19 opatreniam som musela cestovať naľahko, a tak som si zobrala iba polovicu seba. Takže toto je tá polovica, ktorú som si vybrala," odpálila úvod šou skvelým vtipom výrazne schudnutá speváčka. Zmenou životného štýlu, upraveným jedálničkom a hodinami s trénerom sa Adele totiž za posledný rok podarilo schudnúť takmer polovicu svojej váhy a dnes vyzerá absolútne skvelo a spokojne.

Adele vyvolala svojím účinkovaním v šou SNL, no najmä fyzickým vzhľadom ,doslova hystériu. V krátkych scénkach však odviedla aj skvelý herecký výkon:

The following is a message from the Tourism Board of Africa.

Príspevok, ktorý zdieľa Saturday Night Live (@nbcsnl),

Medzi fanúšikmi a najmä ženami sa strhla doslova hystéria, avšak nielen kvôli jej novému zjavu, ale najmä kvôli samotnému návratu na pódiá. Speváčka totiž naposledy vydala album s názvom "25"  ešte v roku 2015 a odvtedy sa stiahla do úzadia. Okrem iného sa stihla aj rozviesť s otcom svojho dnes už 8-ročného syna Angela. Zdá sa, že sú chmúrne časy za ňou a povstala ako bájny Fénix z popola, aby ukázala svetu svoje ešte lepšie ja. "Nikdy si nenechám ujsť možnosť osláviť Adele. Avšak dúfam, že si šetríme rovnaký  entuziazmus aj na jej novú hudbu, aký máme teraz pre jej stratu na fyzickej váhe," zhodnotila írska spisovateľka Caitlin McBride a mnohí jej dali za pravdu.