11°
20.4.2024
Nečakané prekvapenie od Karla Gotta ešte len príde! Už o dva týždne sa môžu všetci tešiť na TOTO!

K Vianociam patria okrem darčekov a vianočného straomčka už tradične aj tematicky ladené piesne. Tie od populárneho českého Zlatého Slávika sa stali už legendárnymi a mnohí si bez nich už Vianoce ani nevedia predstaviť.

Obdivovatelia Karla Gotta (†80) sa, žiaľ, museli zmieriť s tým, že si už žiadnu novú pieseň od neho nevypočujú, napriek tomu ich však ešte tento rok čaká prekvapenie. Známy český spevák Richard Krajčo (43) spolu s Ivanou Gottovou prezradili prekvapujúcu novinku - tieto Vianoce sa fanúšikovia predsa len dočkajú novej piesne od svojho milovaného Káju.

​​Spevák Richard Krajčo konečne odhalil dlho utajovanú skutočnosť, že božský Kája pred svojou smrťou stihol naspievať nielen dojemný duet Srdce nehasnou so svojou dcérou Charlotte, ale aj novú vianočnú pieseň. Tú si budú môcť fanúšikovia vypočuť už v novembri. K tejto piesni nakrútili aj videoklip, ktorý režírovala Krajčova manželka Karin Babinská (46). Tá má v talóne aj známy emotívne podfarbený film s názvom Krídla Vianoc a práve pri jeho nakrúcaní sa, dnes už manželia, dali dokopy.

Dojemný duet otca s dcérou zaznamenal obrovský úspech. Tieto Vianoce na city poslucháčov zabrnká nová vianočná pieseň maestra Karla Gotta:

Ako prezradila samotná režisérka,  verejnosť sa má na čo tešiť, pretože v klipe sa objavia také mená ako legendárna Iva Janžurová, Alois Švehlík, Pavel Rímský či Lucie Štěpánková.  Výber silných mien nebol taktiež náhodný, tieto osobnosti má totiž rada nielen režisérka s Krajčom, ale taktiež sám Karel Gott. Zaujímavosťou je, že ešte pred piesňou Srdce nehasnou prišiel Krajčo práve s ponukou tohto vianočného hitu. „Karlovi sa to zapáčilo a po týždni mi s Ivankou volali, či by som okrem toho neskúsil napísať pieseň pre neho a Charlotte,“ vysvetlil Krajčo históriu pripravovanej piesne.

Spevák kapely Kryštof, Richard Krajčo, prichystal pre fanúšikov veľké prekvapenie. Pieseň s názvom Vianoce naspievali s českou legendou, Karlom Gottom:

Milí příznivci, jsem šťastná, že už brzy uslyšíte novou vánoční píseň Richarda Krajča, ve které s ním zpívá i náš drahý Karel. Píseň spolu natáčeli v lednu 2019 a domluvili jsme se, že ji pustíme do světa až letos před Vánocemi, protože vánoční písně a Karel Gott k sobě prostě patří. Chtěli jsme vám dopřát pocit, že je Karel s námi i o těch letošních Vánocích. Věřím, že se vám bude píseň líbit, stejně jako se líbila nám už od prvního poslechu. Od 5. listopadu se můžete těšit nejen na “Vánoční”, ale i na videoklip, který natočila Richardova žena Karin Krajčo Babinská. Věřím, že v těchto pochmurných nelehkých časech vám píseň i klip pohladí duši a pozvednou náladu. Přeji vám hlavně pevné zdraví, pozitivní mysl a v rámci možností úsměv na tváři (dočasně pod rouškou). Vaše Ivana

Príspevok, ktorý zdieľa Karel Gott Agency (@karelgottagency),

Mnohých iste prekvapilo, že tento vianočný song sa objaví v médiách až po tak dlhom čase po samotnom nahrávaní a nakrútení videoklipu. „Urobili sme s Karlem spolu takú dohodu, že urobíme Srdcia nehasnú a toto dáme von rok po tom, čo tu s nami nebude, aby vlastne trávil ďalšie Vianoce s nami,“ vysvetlil Richard. Fanúšikovia sa na premiéru videoklipu k vianočnej piesni môžu tešiť už 5. novembra o deviatej hodine ráno.