24.4.2024
Sheeranov manažér nazval princeznú Beatrice idiotkou! Poranila speváka mečom na tvári!

Ani po rokoch niektoré udalosti nezostanú utajené, aj keď za nimi stojí sama britská princezná Beatrice (32, či možno práve preto. Utajovaná udalosť sa týkala nepríjemného zranenia speváka Ed Sheerana (29) na oslavách princezniných narodenín v sídle jej škandalózneho otca, princa Andrewa. Hoci ide o incident spred štyroch rokov, až teraz sa o ňom dozvedela verejnosť.

Čerstvo vydatá pani, princezná Beatrice, pozvala na oslavu svojich narodenín viaceré hviezdy, okrem Íra Eda Sheerana napríklad aj speváka Jamesa Blunta, píše portál People.com. Všetci sa výborne zabávali a v rámci dobrej nálady prišlo aj na "akože" vtipnú scénku. Princezná Beatrice sa vo víre zábavy rozhodla pasovať za rytiera práve speváka Blunta.

Zobrala zo steny visiaci meč, rozohnala sa a nechtiac ním zasiahla za ňou stojaceho Sheerana. Čepeľou mu porezala tvár, pričom to bolo len pár centimetrov od pravého oka. Všetci sa zľakli a krvácajúcemu spevákovi ihneď volali sanitku, ktorá ho zobrala do najbližšej nemocnice. Zranenie našťastie nebolo vážne a spevák sa po zašití rany vrátil späť na narodeninovú party. O vinníčke pred zvedavou verejnosťou vtedy taktne pomlčal, ako aj ostatní hostia na oslave. Blunt vtedy dokonca povedal, že si spevák zranenie v opitosti spôsobil sám.

Hoci vyzerá ako anjelik, ak Sheeran je známy poriadny žúrmi:

​Ktovie prečo mal po rokoch Sheeranov manažér Stuart Camp potrebu vyjsť s pravdou von. „Nikdy sme to verejne nekomentovali. Určití ľudia ma nabádali, aby sme o tom klamali a tvrdili, že to urobil niekto iný. A j som im povedal, že nepovieme nikomu vôbec nič. Nebudem klamať len preto, že je niekto sprostý idiot a vo víre opitosti máva okolo seba mečom. Len si koleduje o problém,“ rozhovoril sa manažér. Odvtedy sa vraj princezná neozvala. Edovi, ktorý je čerstvým otcom, však ostala na tvári trvalá spomienka - na líci má zhruba trojcentimetrovú jazvu.

Na tejto fotke je na pravom líci jazva zreteľná:

? @marksurridge

Príspevok, ktorý zdieľa Ed Sheeran (@teddysphotos),

Treba uznať, že princezná mala aj oveľa väčšie starosti. Týkali sa jej otca, princa Andrewa a jeho aféry v spojení s obvinením z pedofílie. Stal sa čiernou ovcou rodiny a nemôže ju už oficiálne reprezentovať. Ona sama musela kvôli koronavírusu a s ním spojených obmedzení zrušiť koncom minulého roka oficiálne stanovený termín jej sobáša na 29. máj. Sobáš sa nakoniec konal v utajení 17. júla v kráľovskej kaplnke na hrade Winsdor v úzkom kruhu najbližších.