Zatiahnuté, dážď
24.4.2024
Madonna totálne šokovala Davida Guettu! Pre TOTO ho odmietla!

Aj hviezdy veria na hviezdy - to znie ako vtipná slovná hračka. No niektoré sú ochotné robiť aj vážne kariérne rozhodnutia na základe horoskopov a konštelácii nebeských telies. Celkom nečakané rozhodnutie urobila aj popová kráľovná a držiteľka siedmych ocenení Grammy, keď odmietla hviezdnu spoluprácu so známym dídžejom.

Francúzsky dídžej David Guetta sa v rozhovore vo francúzskej talkshow s názvom McFly et Carlito posťažoval na spoluprácu s ikonickou speváčkou Madonnou. Tá s ním údajne odmietla spolupracovať na jej albume po tom, čo sa dozvedela, že sa obľúbený didžej narodil v znamení škorpióna.

Francúzsky dídžej a producent, ktorý stál za najväčšími hitmi posledných dekád si zaspomínal na rok 2011, keď mu šla azda najväčšia "karta". V tom čase totiž získal ocenenie Grammy za remix Madonninej piesne z roku 2009 s názvom Revolver. "Povedala mi, že sa jej ten remix veľmi páčil a chcela by, aby som produkoval jej nadchádzajúci album," spomína na začiatky hviezdnej spolupráce sympatický Francúz.

DJ David Guetta si zaspomínal na stretnutie s Madonnou:

"Tak som prišiel na dohodnutý obed. Rozprávali sme sa o všetkom možnom, najmä o hudbe, ktorú by chcela robiť na svojom novom albume. Bolo to príjemné, iba my dvaja. V pohodovej atmosfére sme si dali obed. Riešilo sa to a už som čakal, kedy začneme makať na spolupráci," opisuje Guetta stretnutie s jednou z najväčších hviezd hudobného neba. Keď už bola dohoda takmer na stole, Madonna sa ho opýtala na znamenie zverokruhu, v ktorom sa narodil, na čo on nič netušiac pravdivo odpovedal, že je škorpión. Speváčka urobila podľa jeho slov čudnú grimasu a náhle zmenila tón a toto mu povedala: "Prepáč, to nepôjde, nemôžeme spolupracovať. Bolo mi potešením ťa spoznať. Zbohom."  Speváčkina reakcia 52-ročného umelca skutočne šokovala.

Smútok z Madonninho odmietnutia ho už dávno nebolí. David Guetta opäť útočí na  hitparády s piesňou Let´s love:

This too shall pass ?????? #LetsLove video OUT NOW ? link in bio

Príspevok, ktorý zdieľa David Guetta (@davidguetta),

​Madonna sa narodila v znamení leva, no prekvapivé je spolupráca s iným škorpiónom, islandskou speváčkou Björk na piesni Bedtime Stories v roku 1994, jej priniesla veľký úspech. Podľa horoskopu je toto spojenie mimoriadne živelné a kreatívne, no zároveň sú obe znamenia typické svojou túžbou po moci a uznaní. Nuž, či bol horoskop skutočným dôvodom Madonninho rozhodnutia, alebo to bol iba ďalší z jej hviezdnych manierov, vie iba ona sama.