11°
19.4.2024
Ťažké chvíle s dcérkou Moniky Bagárovej! Zúfalá sa už obrátila s otázkou na fanúšikov!

Rodičovstvo je krásne a mimoriadne zodpovedné poslanie, a nie je vždy všetko dokonalé a jednoduché, ako sa dnes sociálne siete snažia nahovoriť. To, že materská dovolenka nie je žiadna brnkačka a s dovolenkou nemá veľa spoločného sa presvedčila aj mladá česká speváčka a mamička štvormesačnej dcérky Rumie.

Speváčka Monika Bagárová (26) už niekoľko mesiacov spoznáva krásy aj príkoria materstva a na sociálnej sieti priznala, že jej malý anjelik sa vie občas zmeniť na pekné šidlo. Svoju chuť do života cez silné hlasivky, ktoré zdedila pravdepodobne po mame - speváčke, demonštruje s obľubou najmä v noci.

Krásna česká speváčka porodila malú Rumiu na začiatku leta 2020 z veľkej lásky k bojovníkovi MMA Makhmudovi Muradovovi (30) a celkom pochopiteľne na nejaký čas odložila svoju úspešne rozbehnutú spevácku kariéru na klinec. Keďže otec malej Ruminky je úspešný a vyťažený športovec, veľká časť starostlivosti o dcérku pripadla najmä na mamičku Moniku, ktorej, našťastie, s radosťou pomáhajú jej rodičia  a aj mladšia sestra Natálka.

Monika sa v minulosti aktívne zúčastňovala na spoločenských akciách, avšak dnes dáva prednosť rodine a najmä dcérke Rumii:

​Avšak ich prítomnosť nie je neustála a tak sa najmä v noci musí speváčka popasovať s návalmi plaču malej dcérky. "Myslíte si, že sa niekedy ešte vyspím? Ruminka dnes celé dopoludnie a popoludnie dospávala noc. Škoda, že ja nedospávam s ňou. Poznáte to, povinnosti doma, alebo vás tá únava už jednoducho prejde," posťažovala si speváčka na Instagrame svojim fanúšikom. Dočkala sa síce mnohých podporných komentárov, no aj takých, po ktorých jej nádej po kvalitnom spánku v dohľadnej dobe zhasla.

Monika sa posťažovala na Instagrame svojim fanúšikom na nedostatok spánku, niektoré komentáre ju asi veľmi nepovzbudili:

"Tak poriadne som sa vyspala asi až po troch rokoch a teraz už zase nespím, keď sú na fláme a mám o nich strach. Takže vyhliadky nič moc," napísala jedna zo sledovateliek a mamičiek. "Nedá sa to dospať už nikdy," napísala ďalšia. Avšak našla sa aj mamička, ktorá Monike dala nádej a verí, že po piatom mesiaci malej Rumie sa všetko ustáli a mamičke bude dopriaty aj štandardný 8-hodinový spánok. Avšak všetci sa zhodli na tom, že aj prebdené noci stoja za to množstvo lásky a radosti z výchovy malého človiečika.