14°
25.4.2024
Likvidačné následky covidu?! Hana Zagorová prosí fanúšikov o podporu!

Obľúbená česká speváčka, Hana Zagorová, nedávno oslávila 74. narodeniny, pričom nechcela sláviť len doma v súkromí. Naplánovala niekoľko septembrových koncertov, čím svojich fanúšikov veľmi potešila. Dlho sa však neradovali. Hana sa neobjavila najskôr v televíznej show, potom prišlo oznámenie o odvolaní koncertu. Ako neskôr vyšlo najavo, dôvodom bol koronavírus a speváčkina hospitalizácia.

Verejnosť správa o hospitalizácii Hany Zagorovej znepokojila. Vzhľadom na speváčkinu chorobu krvi a vyšší vek sa totiž nachádzala vo vysoko rizikovej skupine ľudí, pre ktorých by mohla byť choroba fatálna. Najmä s ohľadom na to, že chorobu sprevádzali vysoké horúčky. Hanka má však tuhý korienok. Z nemocnice sa vrátila domov, k svojmu pozornému a starostlivému mužovi Štefanovi Margitovi. Aj on sám bojoval s chorobou, u neho však mala iba ľahký priebeh.

Bohužiaľ sa ukázalo, že choroba mala nepriaznivý vplyv na Hankinu chorobu krvi, a tak sa zakrátko musela vrátiť späť do nemocnice a rúk odborníkov, ktorí ju majú dať do poriadku.

Zagorová by aktuálne svoj "elixír šťastia" veľmi potrebovala:

​Na sociálnych sieťach preto svojím priaznivcom musela oznámiť, že všetky plánované koncerty sa musia zrušiť. „S ohľadom na situáciu sú nasledujúce koncerty v mesiaci septembri 2020 preložené na jar 2021. Náhradné termíny budú upresnené,“ píše speváčka a naviac žiada svojich priaznivcov, aby zakúpené lístky nevracali, ale ponechali si ich do náhradného termínu. „Z každého vráteného lístku si účtuje predajná sieť cca 10 percent z ceny, a to zaplatí organizátor. V súčtu koncertov by to mohlo behom jesene činiť okolo 500 tisíc českých korún, čo je pre usporiadateľov likvidačné,“ posťažovala sa speváčka v snahe pomôcť im.

Fanúšikom odkazuje, že trpezlivosť sa im určite oplatí. „Veríme, že nám zachováte priazeň. Prajeme veľa zdravia a tešíme sa na vás na jar roku 2021,“ dodala na záver Hanka s optimizmom jej vlastným a pod svoj apel podpísala aj Boom Band Jiřího Dvořáka, s ktorým mala vystupovať. Treba len veriť, že jej zdravotný stav bude dovoľovať, aby koncerty uskutočnila. Taktiež nielen všetci umelci dúfajú, že sa obmedzenia, spojené s pandémiou v dohľadnej dobe ukončia.