17°
28.3.2024
Tomáš Klus s holou hlavou! Je za tým rakovina!

Máloktorý spevák je v súčasnosti v Česku tak výraznou, no zároveň aj kontroverznou osobnosťou, ako Tomáš Klus. Rád provokuje a prekvapuje nielen svojich fanúšikov. Pre mnohých je vzorom, mnohí ho ale nemusia. Tentokrát šokoval svojou vyholenou hlavou. Mal na to dobrý dôvod.

Tomáš Klus je uplynulú dekádu jednou z najvýraznejších postáv českého speváckeho neba, a veľké úspechy žne aj na Slovensku. Vždy pozitívne naladený, prinášajúci silné odkazy v mnohých témach. Nebojí sa povedať nahlas aj to, o čom vie, že nie je práve populárny názor. A ak ide o konanie dobrých skutkov, stojí vždy v prvom rade.

V kapele Tomáša Klusa panujú veľmi priateľské vzťahy. A keď sa jeden z členov zoskupenia dostane do problému, ostatní ho v tom nenechajú samého - jeden za všetkých, všetci za jedného. Tentokrát, žiaľ, ide o skutočne nepríjemnú skutočnosť.

Tomášov svet je obvykle plný radosti:

​Na podporu gitaristu Jiřího Kučerovského (42), ktorý bojuje s rakovinou a prišiel o svoje vlasy, sa aj Tomáš Klus (34) a ostatní členovia kapely zbavili porastu na hlavách. Rakovinou pritom pred časom trpela aj Jirkova manželka Mária, s ktorou má dve deti. "Veľa mi píšete a posielate fotky a svoje príbehy a verím, že to, čo sa ocitlo v inboxu pána Jiřího je doping na tisíc rokov dopredu. Nesmierna vďaka za to, akí sme. My, ľudia, akí vieme byť. Solidarita, súcit, akonáhle nás spoja pozitívne emócie, hoci na základe nepríjemnej skúsenosti, má človek pocit, že je skutočne raj na Zemi," zamyslel sa tradične oduševnene spevák.

Hodně mi píšete a posíláte fotky a své příběhy “s ní” a věřím, že to, co se vzedmulo v inboxu pana Jiřího je doping na tisíc let dopředu. Nesmírný dík za to, jací jsme. My lidé, jací umíme být. Solidarita, soucit..jakmile nás spojí pozitivní emoce, byť na základě nepříjemné zkušenosti, má člověk pocit, že je skutečně ráj na zemi, že nebeské království, nirvána..; je přítomno v každém z nás právě teď. Že stačí jen velmi málo - uvědomit si to. Kéž by nám krásu života ale nemusela připomínat bolest! Děkuji vám za důvěru a posílám velké objetí spoustě hrdinů, kterým Ta, která obrací život vzhůru (nohama), sňala kštici. Posílám sílu a vědomí, že nejste sami! Vnímám to celé velmi symbolicky.. Každý kdo si rakovinou prošel, nebo prochází mluví o tom, že mu došlo, jak rád je tu, jak se náhle umí radovat z drobností všedních dní, které jsou mávnutím kouzelného proutku nevšední a neopakovatelné. Dotekem smrti se z vás stávají poslové života. Vnímám vás a slyším vaše poselství a prosím sdílejte jej s námi jakmile se vám uleví, neboť všichni neustále tíhneme k tomu, že si své -štěstí- (dosaďme si za něj cokoli) uvědomíme teprve s jeho ztrátou. Vy nám můžete pomoct to změnit. ????? @plesouni #sp⭕️lu @vicsrdcemnezocima

Príspevok, ktorý zdieľa spolu@tomasklus.cz (@tomas_klus),

Dá sa očakávať, že táto skúsenosť sa premietne aj do jeho tvorby. A ako vždy, donúti mnohých zamyslieť sa nad životom a jeho hodnotami, ako aj napríklad týmito slovami: "Každý, kto si rakovinou prešiel alebo prechádza, hovorí o tom, že mu došlo, ako je tu rád, ako sa náhle vie radovať z drobností všedných dní, ktoré sú mávnutím kúzelného prútika nevšedné a neopakovateľné. Dotykom smrti sa z vás stávajú poslovia života".

Celá kapela ako vajce vajcu: