20°
Jaroslav
27.4.2024
Už nič neskrývajú! Vášnivé bozky slávneho speváka s jeho novým priateľom priamo na ulici!

Láska je láska! To rozhodne platí aj v prípade jedného z najúspešnejších a najoceňovanejších spevákov súčasnosti, 28-ročného Sama Smitha. Sympatický Angličan našiel lásku, o ktorej tak sníval, zdá sa. Vášeň už nedokážu skrývať ani pred zrakom verejnosti.

Sam Smith má len 28 rokov, no už dosiahol na poli hudby azda všetky úspechy, aké sú vôbec možné. Zozbieral zatiaľ 29 ocenení, vrátane zbierky cien Grammy, Zlatého glóbus a je aj držiteľom Oscara za pieseň Writing’s on the Wall k bondovke Spectre. Zároveň je aj držiteľom Guinessovho rekordu za rovnakú pieseň, ktorá sa stala prvou skladbou k filmu o agentovi Bondovi umiestnenou na prvom mieste hitparády.

No za tým úspechom nie je len skvelý Samov hlas, ale aj sklamania v láske. Práve tie sú totiž pre citlivého speváka obrovskou inšpiráciou, ako je to zrejmé z väčšiny jeho hitov.

Toto je pieseň, za ktorú získal Oscara, Zlatý glóbus aj Guinessov rekord:

Ktovie, či sa nateraz trochu v kariére nezasekne. Sam má totiž novú lásku a vyzerá, že je poriadne horúca, píše portál Daily Mail. Jeho srdce si získal Francois Rocci, dizajnér nábytku pôvodom z Francúzska. Paparazzovia nachytali tento čerstvý párik, ako sa láskyplne vedú za ruky po ulici a miestami si vymieňajú zaľúbené bozky. Fotky si môžete pozrieť TU.

Viditeľne pribratý Sam sa opäť púšťa do boja s kilami, azda aj pre novú lásku:

Hoci Sam o fotografovi evidentne vedel, lásku neskrýval. Napokon, nie je to po prvýkrát, čo si s milencom vymieňal bozky na verejnosti. Jeho posledný vážny vzťah sa skončil v roku 2018, odvtedy hľadal šťastie u viacerých, no láska nevydržala. Ostáva veriť, že tentokrát to vyjde, lebo Sam sa netají tým, že osamelosť ho vrhá do depresií. "Keď vidím páriky, chcem im proste vypichnúť oči. Je ťažké byť šťastný pre iných, keď sa vy cítite tak naprd," povedal po rozchode. Snáď už podobné pocity mať nebude, ak by aj tento vzťah nevydržal.