13°
25.4.2024
Obrovský žiaľ slávnej speváčky! Prišla o milovanú osobu

Speváčka Miley Cyrus rieši okrem náhleho rozchodu so spevákom Codym aj stratu milovanej osoby. Jej stará matka, ktorú speváčka nazývala aj Mammie, zomrela vo veku 85 rokov. Jej tvár si rebelka Miley pred rokmi dokonca nechala vytetovať na predlaktie.

Speváčka sa so smutnou správou o smrti jej milovanej starej mamy zdôverila fanúšikom na sociálnej sieti a priznala, že Loretta bola pre ňu tou najväčšou inšpiráciou. V siahodlhom statuse vyzdvihla Lorettine vlastnosti a vyslovila želanie, že by chcela byť aspoň sčasti takou úžasnou ženou ako bola jej "Mammie".

​Miley pridala uplynulý víkend na sociálnu sieť sériu videí a fotiek so sympatickou starou mamou, a treba uznať, že pani Loretta skutočne sršala pozitívnou energiou a humorom. Vysoký vek sa, žiaľ, okabátiť nedal a s milovanou starou mamou sa musí speváčka náhle rozlúčiť. Na Instagrame tak 27-ročná speváčka urobila prostredníctvom dlhého a vrúcneho vyznania lásky a obdivu k jej osobe.

Miley Cyrus uviedla videoklip k novej piesní Midnight Sky iba pár dní pred smutnou udalosťou:

"Aj keď už s nami nie si, NIKDY sa nič nezmení. Vždy budeš mojou inšpiráciou a módnou ikonou. No najmä, si jedinečné zosobnenie svetla v tomto temnom svete. Si ako slnečné lúče. Každý deň budem namiesto žiarivej gule na oblohe vidieť tvoju tvár," vyznáva sa z citov k babičke zdrvená Miley. Lorette do neba odkazuje, že byť jej vnučkou bol ten najväčší dar, aký si mohla želať, a bude naďalej pokračovať v šírení dobra medzi ľudmi tak, ako to robila ona.

Miley Cyrus vyznala svoje city k nebohej starej mame prostredníctvom príspevku na Instagrame:

Miley však neostala svojej povesti nič dlžná a neskorším príspevkom potvrdila, že jej nie nič sväté. K fotografie svojej starej mamy, na ktorej je v spoločnosti Miley a slávneho rapera Snoop Dogga napísala, "Mammie tu piekla koláče so Snoop Doggom, vôbec netušila, že sme tam strčili aj trávu. Budeš mi chýbať a tvoje skvelé kuchárske umenie." Avšak starej mame by to isto neprekážalo, keďže tak ako vnučka Miley, ani jej dcéra Tish Cyrus (53) sa v minulosti netajila záľubou vo fajčení marihuany.