20.4.2024
Plná tácka marihuany, mladučký milenec, aj dcéra Lourdes! TAKTO oslávila Madonna narodeniny!

Kráľovná popu zjavne nemieni zosadnúť z trónu a prenechať miesto mladším. Zdá sa, že ona sama sa snaží vyrobiť mladšiu verziu samej seba, i keď o tom, či to robí s úspechom, by sa dalo polemizovať. Vo svojom živote sa obklopila mladými ľudmi a k udržaniu "pubertiackeho" ducha si zabezpečila aj partnera, ktorý je iba o tri roky starší ako jej dcéra Lourdes.

Ikona popu, speváčka Madonna, oslávila 16. augusta neuveriteľné 62. narodeniny. Ak by niekto očakával okázalú oslavu v luxusnej reštaurácii s top obsluhou, pri ktorej si nostalgicky zaspomína na svoje mladé roky, veľmi sa mýli. Starnúca speváčka sa v spoločnosti svojich detí a frajera Ahlamalika (26) vybrala na divokú, slnkom a marihuanovým dymom zaliatu Jamajku.

Speváčke však treba uznať, že sa vo svojom veku, keď sa nedejen človek už nevyhne problémom s "kosťami", či problémom s pamäťou, udržuje v skvelej forme. Madonna pravidelne cvičí jogu a tancuje, čím sa udržuje v dobrej nálade. Tvár má vyžehlenú do hladka, čo tam potom, že má preto mierne ťažkosti žmurkať. Táto malá drobnosť neprekáža jej o 36 rokov mladšiemu milencovi, tanečníkovi Ahlamalikovi Williamsovi, ktorý ju na narodeninovej dovolenke sprevádzal.

Aj Madonnu napriek jej snahe postretnú problémy starších ľudí. Stará sa však o ňu tím odborníkov, ktorí ju hravo postavili opäť na nohy:

​Podľa fotiek na speváčkinom Instagrame to však bola riadna jazda. Na jednej z fotiek sa uprene pozerá do kamery, držiac v ruke plnú tácku s marihuanou. Medzi perami zviera už ubalenú cigaretu so zrejmým obsahom. "Vitajte na Jamajke," znie stručný popis k sérii fotiek, na ktorej nechýba ani mladý milenec a tiež jej dcéra Lourdes v mini obtiahnutých modrých šatách.

Madonna odmieta zostarnúť, divokú oslavu na Jamajke by jej závidel nejeden tínedžer:

Welcome to Jamaica..........??????? #birthday #leo @ahla_malik

Príspevok, ktorý zdieľa Madonna (@madonna),

Okrem fotiek pridala aj niekoľko videí, ktoré zachytávajú veselú atmosféru na ostrove, odkiaľ prišla populárna hudba reggae. Vidieť na nich neviazanú zábavu, tanečníkov prevádzajúcich rôzne kreácie a v neposlednom rade Madonnu v náručí svojho zajačika. Ktovie, možno kráľovná popu načerpala v exotickej destinácii novú inšpiráciu a fanúšikov prekvapí album v štýle reggae.