13°
28.3.2024
Doľahla kríza na Dorotu Nvotovú až tak naplno?! Predáva nielen pesničky, ale aj DOM!

Dcéru herečky Anky Šiškovej a zosnulého geniálneho hudobníka Jara Filipa, 37-ročnú Dorotu Nvotovú, koronakríza zasiahla nemilosrdne. Nakoľko podniká v cestovnom ruchu a jej destináciou sú Maledivy, ostala niekoľko mesiacov odrezaná od hlavného príjmu. Rozhodla sa vyskúšať netradičný spôsob zarábania.

Mnoho kníh, ale aj hudobných počinov vzniklo vďaka podpore ľudí cez zbierky. No obvykle sa jednalo o začínajúcich umelcov. Dorota Nvotová sa do tejto kategórie rozhodne radiť nemôže. Azda aj preto skúsila niečo podobné, no rozhodne nie rovnaké.

Cez sociálnu sieť ponúkla svoje umelecké služby. No nie obvyklým spôsobom, že by prišla zaspievať, ale ponúkla na predaj piesne.

Napríklad takto znejú Dorotine piesne:

Svoj príspevok začala vysvetlením, že si uvedomuje, že "takto sa to nerobí". No ako dodala, rada skúša nové veci, tak prečo nie. "Ponúkam Vám možnosť kúpiť si pesničku. Na celý album je to veľká suma. Na pesničku už menšia. Keď si pesničku kúpite, ja ju s kapelou pôjdem nahrať. Môžete prísť do štúdia, pozorovať ako to vzniká," napísala Dorota. Pochopiteľne, nielen to. "Keď sa nahrajú všetky pesničky a vyjde album, dostanete 1 vinyl a 2 CD. Doživotne môžete na moje koncerty zadarmenko. Budete uvedený na obale albumu aj všade ako sponzor piesne. Prípadne môžete pieseň niekomu venovať," láka potenciálnych záujemcov.

Kto sa pri sume 800 eur za pesničku len zasmial, že to je priveľa, bol by prekvapený. Dorota totiž veľmi rýchlo nazbierala piatich "investorov". Do cieľa jej teda už veľa nechýba. Zjavne to ale stále nie je dosť financií, ktoré by pokryli jej výpadok príjmov. Portál čas.sk zverejnil informáciu, že Dorota predávala aj svoj domček na Devíne. A podľa všetkého sa jej ho podarilo predať veľmi rýchlo, čím si priateľka bývalého partnera prezidentky Čaputovej finančne iste výrazne polepšila.