17°
28.3.2024
Hviezdny spevák opäť potvrdil svoju ľudskosť! Je za tým smutný príbeh so silným odkazom

Britský spevák Ed Sheeran ma nielen zjav, ale aj správanie jedného od kosti dobrého človeka. V minulosti to dokázal niekoľkokrát, napríklad aj keď počas začínajúcej koronavírusovej krízy svojim zamestnancom prisľúbil prácu a zo svojho vrecka im vyplácal mesačnú gážu napriek tomu, že bol jeho bar v Londýne kvôli opatreniam zavretý. Tvrdú prácu ľudí si hudobník očividne váži, prednedávnom vzdal vzdal aj zamestnancom v zdravotníctve.

Ed Sheeran si nedvno zaspomínal na smutné obdobie spred dvoch rokov, keď mu zomierala jeho milovaná stará mama. Spevák ju počas tohto obdobia takmer každý deň navštevoval v miestnej nemocnici v britskom Suffolku. V nemocnici si medzi zamestnancami za ten čas našiel priateľov a ich odhodlanie a oddanosť náročnej práci si nesmierne váži. Jeho slová vďaky boli spolu s mnohými ďalšími uvedené v špeciálnej edícii knihy Dear NHS: 100 Stories to Say Thank you (Drahí zdravotníci: 100 príbehov, v ktorých Vám ďakujeme).

Kniha je venovaná zamestnancom v zdravotníctve, ktorí preukázali oddanosť svojej práci počas koronavírusovej pandémie. Podľa portálu Daily Mail sa v nej Ed zveril so svojimi skúsenosťami s ich prácou počas posledných mesiacov života jeho starkej, ktoré strávila v istej britskej nemocnici. "Mal som šťastie, že som počas jej posledných mesiacov nebol na turné. A keďže som trávil čas v meste, mal som možnosť ju navštíviť takmer každý deň," približuje smutné chvíle ryšavý spevák.

Pieseň Supermarket Flowers zachytáva smutné okamihy po smrti Edovej starej matky:

Ed opísal prácu a starostlivosť zamestnancov v nemocnici ako úžasnú. "Boli tak milí, oduševnení, starostliví a zároveň zábavní," nešetrí chválou vo svojich riadkoch v knihe spevák. "Keď zomrela, napísal som o tejto skúsenosti pieseň Supermarket Flowers (Kvety zo supermarketu). Slová v nej sú o balení jej vecí z nemocničnej izby. Ja aj moja rodina sme sa  veľmi zblížili so sestrami, ktoré tam pracovali," opisuje spevák vzťah so zamestnancami nemocnice v Suffolku.

"Moja mama je s nimi v kontakte doteraz a keď sa náhodou ocitnem v blízkosti nemocnice, rád sa s nimi stretnem tiež," hovorí Ed a podľa jeho skutkov z minulosti a bezprostrednému správaniu je jeho tvrdenie celkom ľahko uveriteľné. Svoju starú mamu spomínal už aj v piesni Nanny Mulligan, ktorá pojednávala o jej írskych koreňoch, nanny je pomenovanie pre babičku a Mulligan je veľmi bežné írske priezvisko.

Ed je známy svojou bezprostrednosťou, v jeho krčme sa neváha postaviť za bar a hosťom načapovať pivko:

@bertie_blossoms hats available from January. Pop in for a pint and some food and maybe get a hat. Why not eh x

Príspevok, ktorý zdieľa Ed Sheeran (@teddysphotos),

Spevák tiež zopár riadkami spomenul, ako mu zdravotníci zachránili v prvých mesiacoch jeho života to, čo je pre neho dnes k živobytiu najdôležitejšie,  a to je jeho sluch. Už ako malé bábätko zápolil s infekciou v uškách, ktorú sa mu za pomoci zdravotníkov, ich vedomostí a starostlivosti podarilo poraziť.