19°
Jarmila
28.4.2024
Slávna speváčka si za vyše 20 miliónov kúpila vilu, ktorá vyráža dych! Architektonický skvost!

Mať domček na pláži, prípadne na kopci, ideálne s výhľadom na more, je odvážny sen mnohých ľudí. No málokto si aj v tých najdivokejších snoch predstaví zámok z travertínu a skla vsadený do skaly, ktorý pojme desiatky hostí a prechádzka z jedného jeho konca na druhý zaberie desiatky minút. Nuž, speváčka Alicia Keys si takýto domček rozkladajúci sa na neuveriteľných tisíc metroch štvorcových, prednedávnom kúpila.

Americká speváčka Alicia Keys (39) síce už neláme svetové rekordy v hudobných hitparádach tak, ako to bolo na prelome tisícročí, no hudbe sa venuje naďalej. Svoj život zdieľa najmä so svojimi dvoma deťmi a milujúcim manželom, raperom a producentom Swizz Beatz-om (41). Spoločne sa budú teraz sťahovať do rozprávkového domu v skalách na úpätí Tichého oceánu neďaleko amerického San Diega.

​Vďaka obľúbenej televíznej reality show z prostredia realitných maklérov v Los Angeles, s názvom Million Dollar Listing sa mohli diváci pozrieť do súkromia a detailov kúpy honosnej vily populárnej speváčky Alicie Keys, ktorá iba v máji vydala vydala svoj posledný album s jednoduchým názvom, Alicia. Nový album, nový dom, povedala si asi speváčka a vytiahla z vačku neuveriteľných 20,8 milióna dolárov. Na prekvapenie, táto cena bola už zo zľavou až 800-tisíc dolárov, takže speváčka ušetrila, a na Slovensku si tak môže kúpiť ešte aspoň tri megaluxusné domy.

Takýto luxusný domček si pre seba a svoju rodinu nedávno dopriala slávna speváčka Alicia Keys:

Tento architektonický skvost vsadený do skál pohoria La Jolla v rovnomennej oblasti v slnečnom Los Angeles bol ešte v roku 2018 na predaj za 30 miliónov dolárov. Je v ňom 6 spální s výhľadom na oceán, šesť kúpelní, kino, posilňovňa a dych vyrážajúci infinity bazén. Pre tento dom sa však až doteraz nenašiel vhodný kupec, a tak bol majiteľ nútený znížiť sumu na 25 miliónov. Avšak úspešní a draví makléri zo slávnej šou zahryzli svoje tesáky ešte hlbšie a dom speváčke vyjednali za finálnych "iba" 20,8 milióna dolárov.

Alicia sa so svojou rodinkou presťahuje do poriadne luxusného hniezda:

Yesterday ... ??? ? with love from the Deans

Príspevok, ktorý zdieľa Alicia Keys (@aliciakeys),

Avšak presvedčiť rodáčku z amerického New Yorku o tejto kúpe nebol ľahký oriešok, aj napriek veľkému bohatstvu, ktoré jej priniesol jej hudobný talent. Alicia totiž dlho váhala nad touto investíciou a makléri museli robiť psie kusy, aby slávnu speváčku motivovali ku kúpe a presvedčili ju o skvelej príležitosti.

​Makléri sa totiž spočiatku snažili predať dom za pôvodnú sumu, a nevyhli sa ani vzájomným hádkam. "No tak už to do r*** dokonči," nahnevane prskol kolega na makléra-vyjednávača, ktorý chcel speváčke vybaviť výhodnú zľavu z pôvodnej ceny. "Je to len 800-tisíc, povedz jej nech napíše novú pesničku," neodpustil si poznámku na adresu slávnej speváčky. Napokon sa im však dom podarilo predať tak, aby bol aj vlk sýty, aj ovca celá a svoj úspech patrične oslávili.