14°
25.4.2024
Zasnúbená Jennifer Lopez šokovala! Verejné vyznanie jej bývalému?!

Rozvod nemusí vždy znamenať iba hádky, súdne spory a nenávisť. Jeden z párov, ktoré v šoubiznise dokázali odložiť svoje ego bokom a mysleli na blaho svojich detí, bol jednoznačne spevácky latino pár Jennifer Lopez a Marc Anthony. Ich deti si síce musia užívať svojich rodičov oddelene, no zdá sa, že vzťahy medzi ich rodičmi naberajú stále priateľskejšie kontúry. A nebráni im v tom ani blížiaca sa svadba Jennifer Lopez a jej nového partnera.

Americká speváčka Jennifer Lopez prekvapila svojich sledovateľov, keď na instagrame venovala svojmu bývalému manželovi naozaj dojemný príspevok ku dňu otcov. Nebolo by na tom nič zvláštne, keďže majú spolu, dnes už dvanásťročné dvojčatá. Avšak latino diva je už rok zasnúbená s iným mužom, konkrétne so slávnym americkým hráčom baseballu, Alexom Rodriguezom.

​Speváčka Jennifer Lopez je, zdá sa, veľmi rodinne založená žena. Na svojom instgramovom profile v Deň otcov zdieľala hneď tri príspevky. Prvý príspevok venovala práve svojmu exmanželovi, spevákovi Marcovi Anthonymu, ktorý má so speváčkou dvojičky Emme a Maxa (12). Ich manželstvo nevyšlo, a tak sa po desiatich spoločných rokoch rozviedli, no žiadne veľké telenovely sa nekonali a v roku 2014 súd tento spevácky pár rozviedol.

Jenniffer Lopez so svojím exmanželom Marcom Anthonym naspievali niekoľko romantických pesničiek:

"Šťastný deň otcov, flaco! Prajem ti krásny deň!" napísala 50-ročná speváčka pod fotky, na ktorých sú obaja zachytení s ich dvojičkami. Oslovenie flaco je azda narážka na štíhlu postavu jej exmanžela Marca, keďže v španielčine slovo flaco znamená tenký. Tento príspevok dokonca komentoval emotikonmi srdiečka, palca hore a baseballovej loptičky aj súčasný partner hviezdnej speváčky, hráč baseballu Alex Rodriguez, a vyslúžil si za to cez tisícku lajkov. Takže je jasné, že vzťahy v tejto rodine a medzi partnermi speváčky sú v absolútnom poriadku.

Jennifer svojmu exmanželovi venovala dojemné vyznanie ku Dňu otcov:

Happy Father’s Day flaco!! Wishing you the best day today. ?‍?‍??⭐️

Príspevok, ktorý zdieľa Jennifer Lopez (@jlo),

Avšak ani snúbenca Jennifer v hanbe nenechala a venovala mu jedno naozaj dojemné video, v ktorom porozprávala, čo pre ňu a jej deti Alex znamená. "Mať ťa v našich životoch je pre nás požehnaním. Vidieť ťa s mojimi deťmi rozospieva moju dušu. Krásny deň otcov! Veľmi ťa ľúbime," píše sa pod videom a na fotkách nechýbajú dvojičky a aj dve dcéry Alexa z prvého manželstva. Ich spolužitie sa zdá byť veľmi harmonické a JLo doslova žiari šťastím po boku svojho nového snúbenca. V neposlednom rade speváčka venovala príspevok aj svojmu otcovi Davidovi, v ktorom mu poďakovala za to, že z nej urobil človeka a ženu, akou je dnes. Zdá sa, že Jennifer Lopez mala na dôležitých mužov o svojom živote skutočné šťastie.