Dara Rolins zverejnila VIDEO dcéry Loly! Všetkým padla sánka!

07.06.2020 01:00 Topstar.sk Hudba

Dara má v živote evidentne len jednu najväčšiu lásku. Pochopiteľne, okrem hudby. Zrejme žiadnu ľudskú bytosť nebude nikdy milovať tak, ako svoju jedinú dcéru Lolu. Je jasné, že sa jej venuje naplno a je na svoje 12-ročné dievčatko aj patrične hrdá.

Laura Homolová má nepochybne skvelé detstvo. Nielenže má iste materiálne absolútne zabezpečené zázemie, ale so svojou mamou zbiera aj jeden skvelý zážitok za druhým. Cestujú, zabávajú sa, stretávajú zaujímavých ľudí a v neposlednom rade - tancujú.

Dara patrí rozhodne medzi najlepšie tanečnice medzi speváčkami a vedie aj vlastnú tanečnú skupinu Dara Force Dance Group. Skupina dievčat ju sprevádza na koncertoch a Dara by mohla hneď pribrať aj ďalšiu členku.

Pozrite si Darin najnovší klip:

Lola už dostala priestor v Darinom najnovšom klipe Celý svet je náš. No kým tam až tak svoje tanečné nadanie nepredviedla, o to viac sa blysla v aktuálne hitovej aplikácii. Medzi mladými, ale aj medzi dospelými so vzťahom k tancu, ako aj medzi mnohými celebritami, letí už pár mesiacov aplikácia TikTok. A teraz si môže každý zatancovať aj choreografiu podľa Darinej dcéry. "Toto je Lola a CELÝ SVET JE NÁŠ challenge na jej TikToku," napísala Dara k videu s krátkou, no vydarenou choreografiou 12-ročného dievčatka.

Lola má všetky predpoklady, aby z nej bola dobrá tanečnica, čo videom len a len potvrdila. "Pretože jablko nepadá ďaleko od stromu, aj Lola sa v jednom kuse vrtí a medzi každým slovom tancuje. A keď na ňu zavolám, prichádza zásadne tanečným krokom," napísala prednedávnom Dara o svojej dcérke. Ako dodala, napĺňa ju to obrovskou radosťou. "Práve TANEC je jedným z najkomplexnejších spôsobov ako udržať telo aj dušu zdravú a šťastnú zároveň," doplnila speváčka. Lolu pritom v tanci veľmi podporuje, zverila ju do rúk profesionálnej tanečnice a podľa TikToku mladej slečny sú výsledky viac, než uspokojivé.

Ako vidíte, začína byť dosť náročné udržať tu nahromadenú energiu v kľude:))?A pretože jablko nepadá ďaleko od stromu, aj Lola sa v jednom kuse vrtí a medzi každým slovom tancuje:).A keď na ňu zavolám, prichádza zásadne tanečným krokom????. Smejem sa tomu, krútim hlavou ale vlastne mám z jej vzťahu k pohybu extrémnu radosť☺️A pretože som presvedčená o tom, že práve TANEC je jedným z najkomplexnejších spôsobov jak udžať telo aj dušu zdravú a šťastnú zároveň, chcem vašu pozornosť nasmerovať na výborný nápad??tzv. online tréningy tanečnej školy @neytiri.sk ktorá patrí mojej choreografke @niiikaaa ? NEYTIRI prinesie tanec k vám domov:), vyskúšajte-my už sme sa namotali?...

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi),

Zdroj: instagram/topstar.sk

06:15 RANNÉ NOVINY