24.4.2024
Speváčka si tajne adoptovala dve deti! Šokujúce ale je, AKÉ!

V šoubiznise nie sú adopcie detí ničím výnimočné. Mnohokrát k tomu vedie na jednej strane nedostatok času na založenie vlastnej rodiny, či na hľadanie partnera. No často je to aj taká praktická vec, že zarobené peniaze a majetky by predsa len mal niekto zdediť. A tak sa začína cesta k vytúženému dieťatku, obvykle čo najmladšiemu.

K adoptívnym rodičom sa už rok hrdo radí aj austrálska speváčka Sia (44), ktorá však pristúpila k netradičnému kroku. Nehľadala totiž bábätko, ale adoptovala si dvoch chlapcov na prahu dospelosti. Stihla to pod rúškom tajomstva už v roku 2019, takže jej „deti“ majú tento rok už 19 rokov.

​Túto novinku prezradila speváčka v rozhovore pre rádio SiriusXM. Vysvetlila, že sa pre tento odvážny krok rozhodla preto, že obom chlapcom skončila pestúnska starostlivosť v sociálnom zariadení a ona im chcela pomôcť v tejto ťažkej životnej situácii. Chlapci tak doslova vyhrali lotériu, pretože Sia je momentálne jednou z najúspešnejších umelkýň v svetovom šoubiznise.

Sia predstavila svoj najnovší videoklip, opäť so známou tanečnicou Maddie Ziegler, s názvom Together:

Speváčka je známa tým, že si svoje súkromie chráni natoľko, že dlhé roky dokonca svoju tvár skrývala pod mohutnými farbenými parochňami. Zo svojej anonymity si v zásade urobila jedinečný imidž. V tomto sa nič nezmenilo a speváčka je naďalej na informácie zo svojho súkromia celkom skúpa. No slovenskí fanúšikovia si ju môžu pamätať z festivalu Pohoda, kde s kapelou Zero 7 vystúpila v roku 2006.

Speváčka Sia príležitostne odhalí aj svoju pravú tvár, na fotke so slávnou kolegyňou Celine Dion:

❤️❤️❤️ @celinedion

Príspevok, ktorý zdieľa SIA (@siamusic),

Jej pocity z novej životnej úlohy matky opísala tiež iba stručne. „Adoptovala som si dvoch chlapcov minulý rok. Vtedy mali 18 rokov, teraz majú už 19 rokov. Keďže boli starí na pestúnsku starostlivosť, rozhodla som sa, že si ich zoberiem pod moje ochranné krídla. Milujem ich,“ povedala stručne k tejto téme svojská speváčka a zvedavým poslucháčom neprezradila ani ich mená.

​Sia sa rozhodla o synov starať sama a počas karantény ich čakala prvá vážnejšia skúška rodinného života. „Obaja to prežívajú trochu zložitejšie. Jeden horšie ako druhý. Ale obaja sa venujú štúdiu, a to je pre nich dobré,“ prezradila atmosféru v ich domácnosti. Po jej boku sa nikdy nepohyboval žiaden konkrétny muž a tak ostáva na „výchovu“ sama. V minulosti však priznala, že ju fyzicky priťahuje známy DJ Diplo (41) a poslala mu vtedy šteklivý odkaz: „Ak by si chcel niečo nezáväzné, zavolaj mi.“ Následne však dodala, že na vzťah nemá čas, keďže sa stala adoptívnou matkou.