11°
26.4.2024
Malo to byť milé rodinné video, no Martinu Schindlerovú zahanbila jej vlastná dcéra!

Sociálne siete ľudí spájajú pre mnohé dobré veci, niektorí tam hľadajú inšpiráciu, iní sa snažia zviditeľniť. No ako to už chodí, bývajú aj živnou pôdu pre rôzne indivíduá, ktoré majú potrebu druhých súdiť, urážať či zdieľať nevyžiadané názory. Ohrození pritom môžu byť tí najnevinnejší - deti. Preto nečudo, že mnohé známe tváre svojich najbližších pred svetom skrývajú.

K opatrným mamám patrí aj 31-ročná speváčka Martina Šindlerová, ktorá sa sama na dlhé roky stiahla do úzadia. Svoj čas venovala najmä výchove dvoch malých detí. Prednedávnom sa však rozhodla opäť tvoriť a spievať, a podľa fotiek na sociálne sieti jej rodičovstvo na kráse neubralo, práve naopak.

Martina zdieľa na sociálnych sieťach prevažne fotografie samej seba, alebo zábery pracovného charakteru. Ešte vo februári tohto roku však otvorila internetovú "Pandorinu skrinku" a zdieľala fotku v spoločnosti svojich dvoch detí, Martinky a Kamilka. Na jej instagramovom profile sa to však ani odvtedy nestalo pravidlom, a preto najnovšie video Martiny jej fanúšikov veľmi potešilo.

Martina má okrem spevu aj pozitívne vzťah k štúdiu, na vysokej škole si robila právnický doktorát:

​Jej dcéra Martinka vo videjku svojej mame češe dlhé vlasy, za čo jej speváčka poďakuje. V pozadí sa hrá jej brat Kamil. Potom však príde veta, ktorá Martine vyrazila dych. „Mala by si si umyť vlasy, máš ich mastné,“ komentuje stav maminých vlasov malá Martinka. „No dovoľ,“ zaskočene na ňu pozrie veľká Martina a tvrdí, že sa mýli. Naťahovanie pokračuje a zjavne sú obe presvedčené o svojej pravde. Je ale jasné, že mama Martina sa nehnevá, inak by tento vtipný moment detskej úprimnosti zrejme nezdieľala.

Martina zdieľala na Instagrame video na ktorom ukázala aj svoju dcérku Martinku:

?❤️ #children #love #motheranddaughter #haveaniceday

Príspevok, ktorý zdieľa Martina Schindlerova (@schindlerovamartina),

Martina sa na svojej pesničke Búrky podieľala aj autorsky:

Slovenská speváčka, ktorej pred pätnástimi rokmi ušlo víťazstvo v speváckej súťaži iba o chlp, je dnes celkom na roztrhanie. Okrem starostlivosti o deti sa opäť vrátila do školských lavíc, kde si spravila právnický doktorát. No najmä, opäť sa snaží rozbehnúť svoju spevácku kariéru. Svojim fanúšikom stihla tesne pred karanténou odpremiérovať novú autorskú pieseň Búrky.