19°
29.3.2024
Slovenský spevák má dôležitý odkaz. TOTO dnes potrebuju počuť všetci!

Je isté, že Slovensko prežíva jedno z najzložitejších období svojej existencie. Pandemická kríza vyplavila na povrch u ľudí celé spektrum vlastností, od tých najušľachtilejších, až po tie menej príjemné.

Mnohí Slováci však dokázali v tomto neľahkom období spojiť sily, a zabojovať so šíriacou sa nákazou svojou disciplínou a obetavosťou. Na nich sa vo svojej novej piesni spolu s videoklipom snaží upriamiť slovenský spevák Tomáš Buranovský.

Spevák vystupujúci pod pseudonymom BuranoWski, zverejnil videoklip ku skladbe Súboj. Pesnička, ktorá je predzvesťou jeho debutového albumu, sa podľa jeho slov mala pôvodne volať celkom inak. „Vznikla už dobrých pár mesiacov dozadu a od prvých chvíľ svojho pobytu na svete v mojej hlave figurovala pod názvom Kým sme živí. Sú to zároveň prvé slová v refréne. Obdobie, v ktorom s ňou prichádzam, ma však prinútilo, rovnako, ako aj ľudí vo vydavateľstve, to celé prehodnotiť,“ povedal spevák narážajúc na momentálnu situáciu vo svete a všadeprítomnú hrozbu koronavírusu. Spolu s ostatnými tvorcami totiž nechcel, aby to vyzeralo ako lacný marketingový ťah.

Videoklip k piesni Súboj:

„V každom z nás je dobrá i zlá stránka. A vďaka sebapoznávaniu dokážeme regulovať, ktorej z nich dáme v živote prednosť. Ja osobne vnímam, že ak ide do tuhého, všetci vieme zabrať, vzdať sa komfortu, na ktorý si za normálnych okolností nárokujeme a obetovať sa pre vyššie dobro. A pretože dnes každý z nás zvádza zápas s neviditeľným nepriateľom, ale najmä so sebou samým, skladba dostala názov Súboj," priblížil BuranoWski.

Spevák pristupuje k situácii s koronavírusom zodpovedne:

O klip k novinke sa postaral Laco Rychtárik, do ktorého spevák podľa vlastných slov vložil plnú dôveru a obdivuje jeho umelecké nadanie. „Ako som už načrtol, klip sme točili presne na prelome 'normálneho' a karanténneho života. Celý nahrávací deň mal naozaj osobitú atmosféru. Kvôli bezpečiu nás aj ostatných sme logicky do videa nezaradili žiaden komparz, takže som mal pomerne náročnú úlohu - zhostiť sa herecky celého klipu bez pomoci iných,“ poznamenal spevák s tým, že sa im podľa neho podarilo vytvoriť hlboký, osobný a s posolstvom piesne korešpondujúci videoklip.