15°
29.3.2024
Kirschner a Dyk spolu! Chceli to zverejniť už na Vianoce!

Obaja patria medzi najväčšie spevácke hviezdy vo svojich domovinách. Jana Kirschner však má aj silnú fanúšikovskú základňu v Česku, rovnako aj Vojtěch Dyk má kopu priaznivcov u nás. Keď sa títo dvaja dali dokopy, vznikla obrovská šanca na "medzinárodný" hit.

Jana Kirschner a Vojta Dyk sa dali dokopy, pochopiteľne, len profesionálne. Obaja sú šťastne zadaní, Vojtěch dokonca pomerne čerstvo ženatý s herečkou Tatianou Vilhelmovou, dnes už Dykovou.

Jana a Vojtěch zverejnili v piatok 20. marca novú spoločnú skladbu Na okamih.Autorkou hudby aj textu je práve naša 41-ročná rodáčka z Martina.

Vypočujte si čerstvo odpremiérovanú príjemnú skladbu:

"Pôvodne som mala s touto pesničkou iné plány a chceli sme ju vydať už pred Vianocami. Nebol však čas zastaviť sa a pesničku dokončiť. Akoby jej to nebolo súdené," povedala interpretka. Ďalšími slovami priznáva, že aj jej sa dotkla aktuálna situácia. "V posledných dňoch mám pocit, že ľudia zúfalo potrebujú počuť niečo pozitívne, kúsok dobrej správy. Dúfam, že sa nám to podarilo a toto bude tá dobrá správa aj pre všetkých muzikantov, ktorí podobne ako mnohí iní umelci, závislí od živých vystúpení či koncertov, netušia, čo s nimi bude. Musíme však spojiť sily a tvoriť," dodala.

20.3.2020 “Na Okamih” ? Pôvodne som mala s touto pesničkou iné plány a chceli sme ju vydať už pred Vianocami. Nebol však čas zastaviť sa a pesničku dokončiť. Akoby jej to nebolo súdené." A tak vychádza až dnes. Symbolicky na prvý jarný deň. "V posledných dňoch mám pocit, že ľudia potrebujú počuť niečo pozitívne, kúsok dobrej správy. Dúfam, že sa nám to s @dyk.project podarilo a toto bude tá dobrá správa aj pre všetkých muzikantov, ktorí podobne ako mnohí iní umelci, závislí od živých vystúpení či koncertov, netušia čo s nimi bude. Musíme spojiť sily a tvoriť.” @dyk.project @tomas.fuchs.77 @lukas_chromek @renatamarova @klarasurdusova Directed by:Juraj Johanides Photo by: @vladimirsimicek Link v Bio? 10.00 u vas doma!!

Príspevok, ktorý zdieľa Jana Kirschner (@janakirschner_official),

Rodáčke z Martina sa spoluprácou s Dykom splnil sen."Chcela som si splniť sen. Vojtěch je skvelý človek a muzikant a má jeden z najkrajších hlasov, ktoré poznám. Tak som mu zavolala a on súhlasil. Netušiac, čo nás čaká, sme spolu nahrali pesničku, plnú nostalgie, ale aj nádeje, ktorá akoby patrila práve do týchto dní a týždňov," objasnila.

Dvojica k novinke ponúkla aj videoklip, v ktorom si obaja zahrali. O réžiu sa postaral Juraj Johanides. Kirschner v súčasnosti pripravuje aj nový album. "Od januára intenzívne pracujeme na novom albume, ktorý by sme chceli vydať ešte tento rok. Je možné, že všetko bude nakoniec inak, dnes to nik z nás nedokáže odhadnúť. Okrem toho, projekt 'Na okamih', by som rada rozvíjala s ďalšími umelcami a je možné, že z toho nakoniec vznikne niečo väčšie, o tom sa však môžeme rozprávať až na jeseň," vyjadrila sa naša mega úspešná speváčka.