12°
Lea
29.4.2024
Dara nahnevala fanúšikov! TOTO vyvádza v čase hrozby koronavírusu!

Minulý týždeň pridávala Dara Rolins jednu fotku za druhou z nakrúcania klipu v New Yorku. Už tento by sa dal zaradiť medzi rizikové, keďže cestovanie do zahraničia sa v týchto pohnutých časoch neodporúča. No po návrate spravila speváčka niečo ešte nepochopiteľnejšie.

Dara sa totiž rozhodla, že nedbá na odporúčania ostať po príchode zo zahraničia aspoň 14 dní v karanténe. Biznis je biznis a tak speváčka zamierila rovno na koncert. Na Slovensku.

Iste, všelijaké dôvody a výhovorky sa dajú nájsť, prečo niekto musí spraviť to, čo by v tejto situácii nemal. Ale koncert ozaj nie je žiadna životu dôležitá príčina ignorovať odporúčania odborníkov.

Takto sa Dara "resetuje":

Dara v sobotu absolvovala koncert v Jasnej. Ľudí ale zaskočila nielen týmto rozhodnutím, ale aj skutočne nevhodným statusom na Instagrame. "Z lietadla rovno do auta, z tenisiek do čižmičiek a ide sa pre zmenu do Tatier. A presne TAKTO ma to baví. Rýchle strihy, zmeny. Sloboda v pohybe, v hudbe, možnosti cestovať, stretávať, vnímať, preciťovať a spolupracovať s rôznymi, spravidla veľmi talentovanými ľuďmi," ospevovala niečo, na čo treba v tejto situácii zabudnúť.

Moji milí, milé?tak už som zase v mojom tradičnom, víkendovom móde:)?️Z lietadla rovno do auta, z tenisiek do čižmičiek a ide sa pre zmenu do Tatier???❄. A presne TAKTO ma to baví. Rýchle strihy, zmeny. Sloboda v pohybe, v hudbe, možnosti cestovať, stretávať,vnímať, preciťovať a spolupracovať s rôznymi, spravidla veľmi talentovanými luďmi. A aj vďaka tomuto životnému štýlu dokážem pozerať na svet bez predsudkov, obmedzení, širokou optikou, s rešpektom a toleranciou ku všetkému, čo robí človeka šťastným a má schopnosť potešiť aj niekoho iného.Jak spievam v jednej mojej pesničke: Nie je všetko pre všetkých?. Zaplaťpánboh:))! V opačnom prípade by sme žili veľkú nudu?...

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi),

Mnohí fanúšikovia 47-ročnej speváčky sa z koncertu tešili, mnohí jej aj za jej slová poďakovali. No našlo sa dosť takých, ktorí ju otvorene kritizovali. "Asi nepozeráte správy, svetové hviezdy rušia koncerty," napísala jedna z nich. "Karanténa tu nikomu nič nevraví?" spýtal sa ďalší fanúšik. Dara na tieto poznámky nereagovala, ďalšie koncerty a akcie už ale realizovať zrejme nebude, v Česku už zakázali akcie nad 100 účastníkov, u nás sa ruší takmer všetko, bez ohľadu na počet prítomných.

Na dobrú noc ešte pár fotiek zo soboty v Jasnej❄️??:)...