Čo je to za jedinečné dieťa?! Rytmus prezradil, V ČOM je Sanel výnimočný!

08.09.2019 19:21 Topstar.sk Hudba

Rodičia to dobre poznajú. Ešte predtým, ako sa im bábätko narodí, obvykle počúvajú zo všetkých strán o bezsenných nociach, ktoré ich čakajú. Vo väčšine prípadov sa to aj potvrdí. No sú aj šťastné výnimky.

Rytmus sa v rozhovore, ktorý zverejnil na svojom Instagrame, rozhovoril o tom, ako sa cíti v úlohe otca. Nejedno dieťa môže o takom otcovi, ako sa Rytmus prezentuje, len snívať, žiaľ.

Vybrať dobrého otca pre svoje deti je kumšt. Jasmina, zdá sa, trafila do čierneho. Rytmus horí láskou nielen k nej, ale aj k synčekovi. "Cítim sa v tom veľmi prirodzene, ako keby som sa pre to narodil. Myslím, že muži sa narodili preto, aby boli otcovia," hovorí Rytmus.

Rytmus nabáda rodičov, aby so svojími deťmi komunikovali:

Vždy vedel, že chce byť otcom, je to, napokon, prirodzené. "Vedel som, že to má prísť a hlavne, keď som stretol moju ženu, takže mi to prišlo ako úplne normálna vec. Robím všetko, ako správny otec. Vyžívam sa v tom, že sa môžem starať o môjho syna, takže mu vytváram prostredie plné lásky," prezradil a dodal, že robí skutočne všetko, od uspávania, cez prebaľovanie, až po kočíkovanie.

Príspevok, ktorý zdieľa @rytmusking,

Čo je ale skutočne skôr výnimočné, je spánkový režim mesačného Sanelka. "Musím povedať, že malý zaspí okolo deviatej a zobúdza sa minimálne, až niekedy nadránom. Teraz mal rekord, keď sme boli v Chorvátsku, spal nejakých 8- 9 hodín," hovorí Rytmus o idylickom stave, ktorý zatiaľ v rodine Vrbovských panuje. Koliky, ani iné trápenie ich synček nemá, ako dodal.

Rytmus je nočný vták a tak majú podelené aj "služby". Ak sa Sanel začne mrviť, do tretej v noci je pri ňom Rytmus a Jasmina môže spať. Ráno naopak, otecko dospáva do deviatej a synčeka má v opatere mama. "Som otec, ktorý ho miluje, ktorý to nemá postavené tak, že syn je na poslednom mieste," hovorí s láskou milujúci otec dôvod, prečo nemá problém spraviť pre syna čokoľvek.

Zrejme nikoho neprekvapí, že bábätko vyrastá obklopené hudbou. Rytmus mu ale naživo nespieva. "Púšťam mu pesničku Sanel, možno ju už vnímal keď bol v bruchu, vtedy vznikla a sme mu ju púšťali," priznal, ako si to tak trochu uľahčuje s reprodukovanou hudbou. Už čoskoro si však precvičí svoje hlasivky naostro, veľkolepý koncert s filharmonickým orchestrom je za dverami.

Zdroj: instagram/topstar.sk

05:40 Krimi
06:15 RANNÉ NOVINY