10°
20.4.2024
Miro Jaroš naložil Slovákom! Zato zbožňuje krajinu, do ktorej sa mnohí boja vycestovať

Je to už 15 rokov odkedy Miro Jaroš zažiaril v speváckej súťaži. Síce ju nevyhral, ale svojej šance sa chopil poriadne. Keď neprerazil ako popový spevák, presedlal na detské pesničky a tam sa mu podarilo dostať až na špicu.

Slovenský spevák Miro Jaroš patrí medzi top interpretov pesničiek pre deti. Za jeden koncert si pýta tisícové sumy, no deti ho zbožňujú a tak sa na nedostatok práce rozhodne nemôže sťažovať. Kým úspech na Slovensku ho živí, inak našou krajinou až taký nadšený nie je.

Veľmi rád sa vracia do Izraela. Špeciálne mu pritom podľa vlastných slov prirástol k srdcu Tel Aviv, kde ešte pred účasťou v speváckej súťaži štyri roky žil. „Tam to mám z celého Izraela asi najradšej. To mesto má taký krásny vibe, ľudia sa tam farebne obliekajú a sú pozitívne naladení, v tej atmosfére cítiť taký pokoj... Veľa ľudí si inak celkovo o Izraeli myslí, že je to nebezpečná krajina, ja sa snažím tieto mýty rúcať,“ vyjadril sa spevák.

Túto novinku predstavil Miro začiatkom roka:

​Najväčší rozdiel po návrate na Slovensko podľa vlastných slov pociťoval najmä v negativistickom nastavení ľudí. „U nás sú ľudia takí, že keď sa vám stane niečo zlé, väčšina – z toho, čo vidím v televízii alebo čítam v statusoch na Facebooku - sa pýta, prečo sa to stalo práve jemu a plače, aké to je nespravodlivé. Vinia všetkých dookola a sťažovaním sa zbytočne zabijú strašne veľa času. Miesto toho by sa mohli o ten problém hneď postarať a na druhý deň by mohli mať zas pekné ráno,“ opísal spevák svoj hlavný postreh. „A potom sú tu ľudia, ktorí druhým nedoprajú. Celá naša spoločnosť je, mám pocit, taká. A deje sa aj to, že keď sa niekomu stane niečo zlé, druhí doň ešte kopnú,“ uviedol Jaroš.

​„V Izraeli to také nie je alebo som sa s tým aspoň nikdy nestretol, a to som tam štyri roky fakt žil,“ dodal. Zmenu v nastavení zachmúrených a hnevlivých Slovákov by skutočne uvítal. "Podľa mňa treba rešpektovať názor druhého. Oukej, takto to má, ja si myslím niečo iné, ale to neznamená, že budem z dotyčným bojovať a vypisovať nenávistné statusy.A ak sa nezhodneme v politike, stále sa môžeme baviť trebárs o Madonne,“ uzavrel s úsmevom Miro Jaroš.