Valér
18.4.2024
Zbožňovaný film Duch sa dočká novej verzie! TENTO herec si má zahrať rolu Swayzeho!

Už je to 33 rokov, čo sa objavil na plátnach kín kasový trhák Duch, s hviezdnymi hercami Demi Moore (60) a Patrickom Swayzem (†57) v hlavných úlohách. Ako sa nedávno vyjadril americký herec Channing Tatum (42), po tom, ako získala na film práva jeho produkčná spoločnosť Free Association, chce nakrútiť remake a hlavnú úlohu by po Swayzem zobral on. Ani nečudo, ak dúfa, že by mohla mať jeho verzia podobný úspech ako originál, ktorý získal dvoch Oscarov a dosiahol zisk viac ako 505 miliónov dolárov, čím sa stal najziskovejším filmom roku 1990 a v čase uvedenia bol tretím najziskovejším filmom v histórii.

​Channing Tatum si ale uvedomuje, že originál je iba jeden, a preto plánuje urobiť v jeho verzii filmu zmeny, aj keď základ by mal ponechať rovnaký. "Urobíme niečo iné," zveril sa so svojimi plánmi pre Vanity Fair. Nemala by tam chýbať ale jedna z najikonickejších scén pri výrobe keramiky. "Teraz už viem, prečo ju dali do filmu Duch. Celý tento proces je veľmi, veľmi sexy," mieni nemenej sexy herec. On sám by chcel vo filme stvárniť slávnu postavu Sama Wheata, ducha manžela Molly Jensen, v podaní Demi Moore. Pôvodne mali pre tieto úlohy údajne zvažovať Michelle Pfeiffer či Nicole Kidman a Bruce Willisa, Johnnyho Deppa aj Mela Gibbsona, ale tí ponuku odmietli. Demi mala vtedy iba 27 rokov a vedela sa rozplakať na počkanie, Patrick mal o desať rokov viac.

Romantický príbeh, ktorý prekonal hranice samotnej smrti, sa stal nevídaným hitom vďaka hmatateľnej chémii medzi hercami Demi a Patrickom, skvelému humoru Whoopi Goldberg, ktorá za jej rolu získala Oscara, jemnej zmesi romantiky, vtipnej komédie a dojemného skúmania smútku, straty a smrti. V deji filmu chce Sam aj po svojom skone zachrániť svoju priateľku Molly pred osobou, ktorá ho zavraždila. Požiada preto o pomoc svojráznu veštkyňu Odu Mae Brown (Whoopi Goldberg), ktorá potom spolupracuje s duchom Sama, aby ju ochránila.

Pripomeňte si ikonickú scénku z filmu Duch v podaní demo Moore a Patricka Swayzeho:

Ako verí Channing Tatum, tento príbeh by mohol po nejakých aktuálnych úpravách a zmenách problematických stereotypov v originále, zaujať aj v súčasnosti. Zatiaľ ešte neuvažuje, kto by mohol zahrať Molly, či vešticu Odu, teraz sa pripravuje najmä na uvedenie filmu Magic Mike's Last Dance, ktorý má mať premiéru 11. júla 2023. Jeho partnerkou vo filme je sexy nestarnúca hviezda Salma Hayek. "V podnikaní nemám skutočný strach, že by sa niečo pokazilo. Ale v záležitostiach srdca, keď ide o ľudí, ktorých milujem, to mám naozaj ťažké. Nakoniec sa až príliš snažím, viete?" posťažoval sa herec, ktorý má po komplikovanom rozvode s Jennou Dewan nový vzťah so Zoë Kravitz (34). Nuž, ktovie, ako ho prijme publikum v ako "náhradníka" Patricka Swayzeho. Isté je, že fanúšičky tohto sexy tanečníka si veľmi rady pozrú aj novú verziu.

Channingov príťažlivý zjav by mohol byť ťahákom pre diváčky a divákov nového prevedenia filmu Duch:

Príspevok, ktorý zdieľa Channing Tatum (@channingtatum)