20°
29.3.2024
Patrasová priam žiari! Opäť bok po boku s Felixom Slováčkom!

Zdá sa, že sa u Dagmar Patrasovej (65) blýska na lepšie časy. Aj keď jej neverný manžel Felix Slováček neprejavuje veľký záujem po údajnom rozchode s milenkou Luciou Gelemovou (38) o návrat k manželke, vyzerá spokojnejšie. Zrejme chce dať bodku za doterajším obdobím plným stresov a problémov a začať si život užívať po novom, aj s dobrým vzťahom k manželovi. Na začiatok sa rozhodla zmeniť svoj image. Zašla ku kaderníkovi a ten s jej vlasmi urobil priam zázrak. Zmenil jej farbu aj strih ofiny, vďaka čomu akoby omladla. Na nakrúcanie televízneho Silvestra prišla s novým účesom a sprevádzal ju jej manžel.

Nemožno poprieť, že Dagmar Patrasová na svoj vek vyzerá veľmi dobre. Môže sa pochváliť aj pomerne štíhlou  postavou a zdá sa, že teraz schudla ešte viac, zmizla najmä opuchnutá tvár. Ak je za tým kozmetický zákrok, treba uznať, že výsledok stál zato, ak je za tým zmena životosprávy, ešte lepšie. Omladenie tváre podtrhuje pozmenený účes s ofinou a nová farba vlasov. Mladistvosť jej pridáva aj iskra v očiach. Zjavne jej úspešná premena k lepšiemu zdvihla pošramotené sebavedomie.

Ktovie, čo presne spôsobilo jej premenu, či to bol ohlásený rozchod jej manžela s milenkou, podpora talianskeho priateľa Vita, alebo konečne našla pokoj a duševnú rovnováhu vďaka niečomu celkom inému. Isté je, že teraz si vykračovala po boku s manželom Felixom Slováčkom od auta, na ktorom ich priviezol syn na Kavčí hory do televízie, ako sebavedomá žena. V týchto dňoch sa tam totiž nakrúca silvestrovská šou v štýle legendárneho režiséra Jána Roháča († 48) s hlavným účinkujúcim Vladimírom Menšíkom († 58), píše portál Blesk.cz. Fotky Patrasovej a Slováčka bok po boku si môžete pozrieť TU.

Takto vyzerali silvestrovské šou Vladimíra Menšíka:

Ten uvádzal televízne Silvestre v rokoch 1977, 1978 a 1979. Boli to tri obrovské revuálne šou plné pesničiek a scénok, ktoré Menšík spájal z hľadiska vtipnými vstupmi. Všetci sa navzájom bavili a zároveň aj vystupovali a šou patrila medzi najväčšie trháky vo vtedajšom televíznom vysielaní. Náklady boli neobmedzené, na programe sa pracovalo takmer rok. Sledovanosť bola neskutočná, kto mal doma televízny prijímač, Silvester sledoval. V množstve televíznych scénok a skečov sa Menšík objavil aj s hereckou partnerkou Jiřinou Bohdalovou (90). A práve ona sa teraz rozhodla tento typ Silvestra opäť vzkriesiť. "Podľa mňa je škoda, keď ľudia sedia pri stole a rozprávajú si vtipy. To nie je ono. Skúsime taký menšíkovský Silvester. A diváci si môžu potom hovoriť, ako kto zostarol," povedala herečka, ktorá napriek deväťdesiatke vyzerá skvelo a aj mentálne je na tom výborne.

Dáde nový účes veľmi sekne:

Jej nápad zaujal televíziu, a tak boli Kavčí hory, kde sídli, od stredajšieho rána doslova obliehané hviezdami. O najväčšie prekvapenie sa krátko popoludní postaral manželský pár Patrasová a Slováček. "Dáda a Felix prišli v jednom aute. A Felix junior šoféroval," informoval Blesk fotoreportér, ktorý všetko zachytil na fotkách. Zrejme budú všetci traja v programe účinkovať. Ktovie, možno predsa len dôjde k zmiereniu Dagmar a jej manžela, najmä ak sa pošuškáva, že jeho milenka Gelemová si našla už iný objekt svojho zájmu v podnikateľovi mladšom, ako je 78-ročný Felix. S tým ju vyfotili ako šli spolu po ukončení jej výstavy do kaviarne a pomerne dlho sa tam zdržali. Údajne od nej kupoval obraz. Podobne začala love story aj so Slováčkom. Treba si počkať, či si manželia Dáda a Felix predsa len nájdu k sebe cestu, alebo sa tento neverník začne opäť pozerať po mladších ženách.