Jasno
21°
Bratislava
Adriána
26.6.2024
Podarilo sa, sú na vrchole rebríčka! Ale v TOMTO zvíťaziť iste nechceli!
Zdielať na

Podarilo sa, sú na vrchole rebríčka! Ale v TOMTO zvíťaziť iste nechceli!

Archívna reportáž

V USA sa zatiaľ tešia celkom slušnej popularite

Nový prieskum v Británii o obľube celebrít ukázal, že Sussexovci sú na prvom a druhom mieste, ale inde, ako by si želali. Na vrchol sa dostali v rebríčku najneobľúbenejších celebrít v krajine, kam sa dostali zo štvrtého miesta, keď bol tento prieskum zverejnený prvýkrát. Odborníčka na PR Lynn Carratt však tvrdí, že Meghan, ktorá skončila ako prvá, výsledky prieskumu až tak neprekážajú, jej cieľom je zvýšiť svoju popularitu v USA, v jej rodnej krajine.

​Po ostentatívnom odchode Sussexovcov z kráľovského paláca aj z Británie, no najmä po ich útokoch na kráľovskú rodinu, začala ich popularita v Británii klesať. Podľa najnovšieho prieskumu pre Ranker, ktorý sa uskutočnil v Británii nedávno, sa princ Harry ocitol na druhom mieste v zozname najneobľúbenejších celebrít roku 2024, pričom na prvom mieste sa umiestnila Meghan. Nie je to prvýkrát, čo sa ukázalo v prieskume, že sa Sussexovci netešia priazni Britov. V roku 2022 boli pre zmenu na vrchole zoznamu najotravnejších celebrít.

Pre The Mirror komentovala výsledky prieskumu odborníčka na PR, Lynn Carratt. "V najnovšom prieskume YouGov zverejnenom začiatkom mája získala Meghan veľmi nízke skóre. Treba poznamenať, že 65 % respondentov uviedlo, že ju nemá rado a 45 % malo na ňu veľmi negatívny názor," uviedla. Pokračovala, že na druhej strane "len 4 % Britov k nej vyjadrilo veľmi pozitívne pocity, zatiaľ čo jej celkový čistý rating klesol na začiatku apríla na mínus 43 až mínus 38." Expertka na PR poznamenala, že verí, že pre Meghan budú mať tieto údaje horkú príchuť, no iste sa pre nie dlho trápiť nebude.

Sussexovci o svojom osude rozhodli už pred štyrmi rokmi:

​Carrat si nie je istá, či má Meghan záujem získať britskú verejnosť späť na svoju stranu. "Je Američanka a tam je teraz jej rodinný život, takže sa bude viac starať o zvýšenie popularity vo vlastnej krajine a zamerať sa na budovanie a úspech svojej značky," dodala expertka. Meghan ju začala propagovať v marci a ako ukážku zvolila jahodový džem, no zožala za to skôr posmech. Rozsah jej produktov je veľmi obsiahly, od džemov, nátierok, cez obrusy, obrúsky, kuchárske knihy, až po kúpeľové soli, vône vrátane kadidla, telové mlieka, mydlá, ako aj kozmetiku. Meghan sa veľmi zviditeľňovala aj na nedávnej návšteve Nigérie s Harrym, kde ich privítali s najvyššími poctami a získala aj tamojšie kráľovské tituly. V jej svete je teda zrejme všetko v poriadku a úspech v Británii ku šťastiu nepotrebuje.

Najčítanejšie