22°
Viola
18.5.2024
Kolaps a záchranka! Ewa Farna priznala, že sa otrávila!

Hektický spôsob života, mnoho vystúpení s častými presunmi na veľkú vzdialenosť, má zjavne na Ewu Farnu (30) neblahý vplyv. Pred pár dňami zažiarilia na pražskom majálese, no ešte krátko pred vystúpením jej ale do spevu veru veľmi nebolo. Deň predtým bola v nemocnici kvôli otrave a nevyzeralo to dobre. Dokázala sa, našťastie, dať dokopy, fanúšikov nesklamala a na majálese vystúpila.

​Počas speváckej kariéry, ktorú Ewa Farna začala už v tínedžerskom veku, toho zažila neúrekom v dobrom aj zlom. Jej húževnatosť a pevná vôľa sú obdivuhodné, dokázala zotrvať na výslní šoubiznisu a zároveň byť aj dobrou mamou dvoch malých detí a milujúcou manželkou. Vlani sa stala po druhýkrát českou zlatou Slávicou, ale veľké úspechy slávi aj v Poľsku. Práve tam došlo počas presunov medzi vystúpeniami k nemilej príhode, po ktorej musela byť prevezená letecky do pražskej nemocnice.

Po koncerte na majálese sa Ewa s trápením zverila na sociálnej sieti. "To bol masaker víkend. Štvrtok: nočný prejazd do Varšavy, celodenné nakrúcanie nášho koncertu pre nový program TVP (kde sme vystúpili asi po siedmich rokoch, po našom bojkote politicky nestrannej štátnej televízie)," začala s jej príbehom a pridala, že ešte v piatok už musela byť v Bydgoszczy, kde vystupovala s Pawbeats orchestra, a vtedy sa to začalo. "Brutálna otrava jedlom, záchranári, infúzka, prelet s pánom pilotom do Prahy. V sobotu som bola slabá ako papier," posťažovala sa speváčka.

Ewa na majálese zažiarila, nadšení fanúšikovia si nakrúcali jej vystúpenie netušiac, že deň predtým bolo v ohrození:

"Vystúpenie na Majálese, kde ste mi dali takú energiu (a to som si myslela, že to fakt ani neustojím v kuse), ktorá ma postavila na nohy. Ukázali ste mi, čo dokáže sústredená ľudská energia, a prosto ďakujem za silu. Niekedy sú veci inak, než vyzerajú," priznala s pokorou profesionálka Farna. Na dôkaz pridala krátke video z koncertu, kde takmer hodinu zvládala spievať, tancovať, aj žartovať. Len krátko predtým sa však necítila ani na rozhovory a fotenie pre médiá. Snažila sa vypiť čo najviac iontových nápojov a dala si aj lieky na žalúdočné problémy, aby svoje vystúpenie zvládla. Našťastie, podarilo sa.

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)