Viera
5.10.2024
Adam Pavlovčin priznal novú lásku! Priateľa si našiel až v Holandsku!

Brat slovenskej herečky Radky Pavlovčinovej (35), víťaz populárnej speváckej súťaže z roku 2021, Adam Pavlovčin (28), rovnako ako sestra, tiež pôsobí na českej scéne. Rodičia ich vraj viedli k slobode a prekonávaniu limitov v živote. V Londýne sa Adamovi s kapelou Pace darilo v tvrdej konkurencii presadiť v kluboch, po čase sa ale vrátil do Prahy. No ako priznal, je zamilovaný, ide však o vzťah na diaľku.

​Vzhľadom aj prejavom pôsobivému spevákovi a tanečníkovi Adamovi Pavlovčinovi sa podarilo zaujať najmä mladú generáciu. Na hudobnej scéne pôsobí pod menom ADONXS, čítané ako Adonis. Jeho ambíciou je nezostať jednou z tých tvárí, ktoré budú navždy spájané len s účasťou v speváckej súťaži. Veľký dôraz kladie na vizuálnu stránku svojho prejavu, čím dokázal u mladých divákov zarezonovať.

Závidí vraj mladšej generácii, že dokáže svoju inú sexualitu priznať skôr, ako sa k tomu odhodlal on. Netají sa, že sa nedávno zamiloval na diaľku. "Áno, častejšie sa ocitám v Amsterdame, kde som sa možno zamiloval. Takže aj ten osobný život je tak trošku v rozkvete. Som po dlhej dobe veľmi spokojný," zveril sa Adam pre Super.cz a vraj mu pendlovanie vyhovuje. "Zatiaľ áno, ja som v nejakých veciach veľký individualista, takže takto má človek to najlepšie z oboch svetov," uviedol spevák na vysvetlenie.

Adam nahral pesničku v slovenčine:

"Mám teda priestor pre seba a zároveň sme aj spolu. Máličko to striedame, podľa pracovných možností," dodal s úsmevom ambiciózny mladík, ktorý sa vie prispôsobiť snáď všetkým okolnostiam. Táto vlastnosť mu iste dopomohla k úspechu v šoubiznise, kde sa nezľakol ani výzvy ujať sa moderovania na svetovom finále súťaže Elite Model Look v Prahe. A jeho program je nabitý aj počas leta. "Na leto sa vždy teším, nie je to pre umelcov tá uhorková sezóna. Uvidíme sa na festivaloch aj koncertoch," nezabudol Adam Pavlovčin pozvať na svoje vystúpenia počas leta, napríklad už o pár dní aj na Pohode.