13°
Ingrida
8.5.2024
Pred 10. rokmi spáchala Bartošová samovraždu, jej syn Artur sa prvýkrát vyjadril k jeho detstvu!

Na svete je tretia, záverečná časť minisérie Iveta, ktorá sa dotýka života tragicky zosnulej speváčky Ivety Bartošovej (†48). Mapuje to, čo sa popri obrovskej popularite dialo v jej súkromí. Z jedného osudového vzťahu s Ladislavom Štaidlom (†75) prišiel na svet jej jediný syn Artur Štaidl (27), ktorý sa na predpremiére vyjadril k detstvu so svojou psychicky labilnou mamou.

​Osud českej speváčky Ivety Bartošovej, ktorá spáchala pred desiatimi rokmi samovraždu, priťahuje stále pozornosť verejnosti. Svedčí o tom aj záujem o filmovú minisériu Iveta, ktorá sa vysielala v televízii, ale aj s úspechom premietala v kinách od roku 2022. Na jej počesť sa ju rozhodol nakrútiť režisér Michal Samir a pre povolenie si podľa jeho slov šiel osobne k jej synovi Arturovi Štaidlovi, hoci vraj veľmi neveril, že mu to vyjde. Podarilo sa a Artur sa dokonca zúčastnil aj premiér.

K blížiacemu desiatemu výročiu tragického skonu speváčky pripravili aj trojdielny dokument s názvom Málo mě znáš. Má odhaľovať Ivetin súkromný život s autentickými snímkami, ktoré doteraz neboli zverejnené. Na predpremiére sa opäť zúčastnil aj Artur Štaidl.

Arturov otec zomrel pred tromi rokmi:

​Zatiaľ čo Arturova slávna mama prežívala detstvo a pubertu v pokoji vidieka a za slávou, po ktorej túžila, sa vybrala po skončení gymnázia do Prahy, on s jej slávou žil už od narodenia. O svojom detstve ale zaryto mlčí, až teraz vyslovil pár slov, ktorými ale povedal veľa: "Nebolo to jednoduché. Mám nepríjemné spomienky." Už v minulosti spomínal, ako sa mu v škole kvôli mame vysmievali. Z v minulosti tichého a zakríknutého chlapca sa stal časom sympatický, sebavedomý muž. Po maminej smrti sa ho ujal pragmatický otec, čo malo na neho priaznivý vplyv. Získané dedičstvo investuje rozumne do nehnuteľností a vlani začal študovať na vysokej škole psychológiu.