15°
Žigmund
2.5.2024
Predsa za zrušením koncertu neboli problémy organizátora? Deppa našli v bezvedomí!

Na veľkú ľútosť fanúšikov obľúbenej hviezdy, herca ohnny Depp (60), minulý týždeň nevystúpil na koncerte so skupinou Hollywood Vampires v Budapešti a následne ani u nás v Banskej Bystrici. O príčinách sa hovorilo spočiatku iba hmlisto, údajne náhle ochorel Alice Cooper, potom vraj Johnny Depp, no napokon v prípade Banskej Bystrice kapela vydala oficiálne stanoviske. Vraj to bolo z dôvodu bezpečnosti, lebo nebola celkom dokončená stavba pódia a areálu a vinu zvalili na organizátorov. Najnovšie sa ukazuje, že predsa len to mohlo byť aj trošku inak.

​O Johnnym Deppovi je známe, že často hýri a miestami to preháňal aj s užívaním alkoholu či drog. Kvôli tomu mali podľa vyjadrení jeho exmanželky Amber Heard vznikať aj nezhody medzi nimi spojené s násilím. Vlani prebehol súd, kde vyplávali na povrch rôzne nechutnosti z oboch strán. Zdalo sa, že sa Johnny už upokojil a mega žúry nepraktizoval. Má vraj úzku skupinu priateľov, tvorivých duší, ktorých rešpektuje a dôveruje im. Dosiahol s nimi "bohémsku spokojnosť" a to mu stačí.

No že to tak celkom vždy nie je, dokazuje aj jeho neveľmi zodpovedný prístup k účinkovaniu na koncerte v Budapešti, ktorý sa mal uskutočniť minulý utorok. Večer predtým sa vybral kdesi žúrovať a zas to zrejme prehnal s pitím. Na maďarskom webe Blikk uviedli, že ho našli v hotelovej izbe v bezvedomí a privolaní lekári označili jeho zdravotný stav za veľmi vážny. Previezli ho do nemocnice na hospitalizáciu. Nebol preto schopný vystúpiť na večernom koncerte, ktorý zrušili a sklamal tak všetkých fanúšikov, ktorí si zakúpili vstupenky už dávno vopred a pricestovali aj zďaleka.

Alkohol sa podpísal aj pod škandalózne manželstvo a následný rozvod Johnnyho Deppa s Amber Heard:

Organizátorov koncertu v Banskej Bystrici to znepokojilo, ale upokojili sa, keď produkčný tím skupiny Hollywood Vampires prišiel vopred, aby preskúmal v akom stave sú prípravy a miesto vystúpenia a údajne nikto nič nenamietali. Napokon, iba pár hodín pred začiatkom koncertu, však zrazu rozhodli o jeho zrušení z dôvodu bezpečnosti, údajne bolo pódium a areál v nevyhovujúcom stave. Pre organizátorov aj všetkých tých, ktorí si už zakúpili vstupenky, to bol riadny šok a sklamanie. Ak kapela zavádzala a dôvod zrušenia koncertu bol skôr zdravotný stav a indispozícia Johnnyho Deppa, majú organizátori možno aj šancu na odškodné. Sklamaným fanúšikom to ale nezrealizovaný zážitok z koncertu nevynahradí.
Turné Deppa a kapely Hollywood Vampires poznačili nepríjemnosti nielen na Slovensku ale aj v susednom Maďarsku:

Príspevok, ktorý zdieľa Johnny Depp (@johnnydepp)