18°
Bonifác
14.5.2024
Blamáž roka! Zrušený koncert, kapela sa vyjadrila k dôvodom, organizátor kontruje!

Správa o koncerte prišla minulý rok krátko po tom, čo Depp vyhral súd s Heard

Keď sa pred rokom rozšírila správa, že na Slovensko zavíta zoskupenie ostrieľaných rockerov na čele so spevákom Aliceom Cooperom, hercom Johnnym Deppom či gitaristom Aerosmith Joeom Perrym, mnohí si začali robiť žarty, že to nedopadne dobre. Koncert mal byť v Zvolenskej Slatine, čo skutočne nie je práve Wembley. Napokon ho pred pár týždňami presunuli do Banskej Bystrice, no šťastný koniec tento príbeh nemal.

Nuž, neporadilo sa:

​Už keď minulý týždeň zrušila účasť avizovaná predkapela Jorn, pochybnosti začali narastať. "Veľmi dlho sme zvažovali zrušenie koncertu, ale vzhľadom na to, že promotér si neplní svoje zmluvné záväzky a navyše s nami prestal komunikovať, nevidíme inú možnosť," napísali muzikanti 11. júla na sociálnych sieťach.

Dva dni pred koncertom v Bystrici prišla správa, že kapela zrušila koncert v Budapešti, čo u mnohých rozsvietilo kontrolku. Kapela zrušila koncert doslova sotva hodinu pred začiatkom, odôvodnenie bolo vágne, napísali len "pre nepredvídateľné okolnosti". Pochopiteľne, začali sa šíriť klebety, či už o tom, že si Depp vyvrtol členok, alebo že má Cooper zapálené hrdlo, či dokonca, že sa Depp opil. Nevedno, kde je pravda, no isté je, že situácia sa zopakovala aj u nás.

Nepochybne najviac ľudí sa tešilo na Johnnyho:

Pár hodín pred koncertom v Banskej Bystrici prišla správa, že sa ruší. Najprv o tom informoval organizátor, naznačujúc súvis so zrušeným koncertom v Budapešti. No potom prišlo vyjadrenie kapely a vinníka označili jasne. "Po dnešnom príchode na miesto konania na Slovensku, aby sme sa pripravili na večerné vystúpenie, bolo rýchlo jasné, že výstavba zariadenia nebola dokončená, a teda nebolo to bezpečné ani pre kapelu, ani pre divákov," napísali na sociálnych sieťach a dodali, že ich zrušenie koncertu veľmi mrzí. Dodali, že zrušenie nemá nič spoločné s dôvodmi z Budapešti a všetci sú v poriadku. Po pár hodinách ale zablokovali možnosť komentovať a stovky dovtedajších komentárov zmizli.

Ešte deň pred plánovaným koncertom organizátori na sociálnej sieti zdieľali fotky z príprav, zvukovej skúšky, aj to šatne, ktorú vyzdobili na poctu členov kapely. Nič nenaznačovalo, že by mal nastať problém. Dokonca zverejnili aj správu, ktorú od kapely dostali v znení "vyzerá to dobre, priateľu". Organizátor v obrane voči tvrdeniu zverejnil fotku postaveného pódia. "Aby sme predišli špekuláciám aspoň v tomto smere, stage a technika pripravená na koncert Hollywood Vampires bola 100 %," napísali v statuse, no aj laikovi muselo byť jasné, že záber neukazoval skutočne úplne dokončené práce.

Pochopiteľne, na hlavy organizátorov sa spustil obrovský hnev, a ak ide skutočne o ich zlyhanie, je to obrovská hanba aj pre Slovensko, ako sa dá čitať aj v komentároch. Pritom ešte v nedeľu odpálili skvelý koncert v Brne a už zajtra majú koncertovať v Poľsku. Istý fanúšik, ktorý zjavne cestuje s kapelou po svete, zverejnil fotky a videá z miesta a tiež sa vyjadril kriticky, podobne ako fanúšikovia v komentároch. Fakt je, že miesto nebolo ktovieako reprezentatívne, na druhej strane tam už pred vyše 20 rokmi koncertovala značne slávnejšia kapela, Iron Maiden, a problémy nezaznamenali.

Príspevok, ktorý zdieľa @indeppthought