22°
Žigmund
2.5.2024
Satanistická symbolika, ľudia majú jasno! Návrat slávnej speváčky rozprúdil konšpirácie!

Nie je obvyklé, aby sa v hudobnej brandži niekto dokázal dostať na vrchol svetových hitparád aj po desaťročiach od svojho prvého hitu. To sa aktuálne podarilo drobnej austrálskej speváčke Kylie Minogue (55). Jej najnovší hit Padam, padam je inšpirovaný rovnomennou skladbou Édith Piaf z roku 1951, a je prekvapením, že až tak oslovil aj súčasnú mladú generáciu, že je na najvyššom mieste britského rebríčka, a je na dobrej ceste sa tam dostať aj v americkej hitparáde. Niektorých ale zaskočil klip k tejto piesni a okamžite sa rozprúdili konšpirácie.

​Iba nedávno oslávila princezná popu Kylie Minogue 55 rokov a úspech jej novej pesničky Padam, padam je pre ňu krásnym darom. "Ďakujem, ďakujem. Moje srdce puká radosťou," odkázala v jej narodeninovom príspevku na Instagrame. Ani vo svojom zrelom veku sa nebála ukázať v klipe ku pesničke vo veľmi výraznom a priam kontroverznom outfite v ostročervenej farbe. Pritom bol vraj tento singel zameraný na staršie publikum, ale generácia Z a užívatelia TikToku ju zachytili a stal sa okamžite hitom.

Mnohí si zamilovali nákazlivý retro rytmus piesne a potešilo ich aj video s vyzývavou Kylie oblečenou v červenej priliehavej kombinéze a obutej do vysokých šnurovacích čižiem. Nadšenci začali medzi sebou debatovať o význame názvu, najviac im evokoval tlkot srdca. Podaktorí sa pretekali vo zverejňovaní svojich vlastných kreatívnych tanečných pohybov na Padam Padam. Ale našla sa aj nemalá skupina konšpirátorov, ktorí hľadajú skryté významy vo výbere outfitu speváčky a aj doplnkov okolo nej, ako je napríklad červené kreslo, ale aj v jej gestách.

Vo videoklipe k piesni Padam od Kylie Minogue niektorí vidia satanistickú symboliku:

"Miloval som Kylie, ospravedlňoval som ju. Ale jej posledný album je plný iluminátskej symboliky, od obalu s diamantom pred okom, ktoré jednoznačne symbolizuje Zlé oko, po tanec v diabolskej červenej na troskách západnej civilizácie," vyjadril svoj názor jeden z pohoršených fanúšikov. Pridali sa k nemu aj ďalší. "Rukou predstavuje diabolské číslo 666 a zakrytie jedného oka je ďalšie dobre známe satanské gesto. Rozhodne neverím, že to Kylie nevedela," poukázal na ďalšie symboly hľadač konšpirácií. Ale veľká skupina to vidí inak. "Pridám sa k akémukoľvek kultu, na ktorý Kylie ukáže," žartom sa speváčky zastal jej skalný obdivovateľ. Nuž, len ona vie, čo tým klipom sledovala, zvyšok je na fantázii ľudí.

Symbolike sa speváčka nevyhla ani na titulke albumu, azda sa Kylie lepšie díva na svet skrz diamanty:

Príspevok, ktorý zdieľa Kylie Minogue (@kylieminogue)