24°
Lesana
5.5.2024
Názor syna ju nezaujíma! Bílá má pre jej Filipa plán, z ktorého neustúpi!

V divadle sa dejú aj všetky významné Luciine oslavy

Pre speváčku Luciu Bílou (57) je najdôležitejšou osobou jej života rozhodne syn Filip Kratochvíl (28). Je veľmi rada, že sa jej po pobyte v zahraničí vrátil späť do Prahy, za čo "vďačí" pandémii covidu. Pôvodne si myslel, že sa po ukončení lockdownow vyberie opäť na cesty, ale doteraz sa tak nestalo. Lucie sa totiž rozhodla obnoviť svoje divadlo a otvorila ho pred dvomi rokmi, keď nebola situácia pre prísne opatrenia v boji s covidom vôbec ideálna. A Filipa v divadle bez váhania zamestnala.

​Je známe, že Lucie Bílá je nielen skvelá speváčka, ale aj zdatná podnikateľka. Okrem iného je aj majiteľkou Divadla Lucie Bílé. Zamestnala v ňom takmer celú rodinu, medzi nimi nechýba ani jej jediný syn Filip. "Môj brat Karel robí v divadle prevádzkového riaditeľa a vo všetkých dôležitých funkciách mám priateľov a kamarátov, ktorí sú preverení rokmi," vysvetlila personálnu politiku v divadle pre časopis Vlasta. Veľmi sa jej to osvedčilo, výsledky v podobe vypredaných predstavení hovoria za všetko.

Najväčšie nádeje do budúcnosti ale vkladá do svojho syna. "Môj syn Filip sa stará o techniku. Myslím, že si tak skúša všetky pozície. V tom vizuálnom divadle dokonce hral, bol aj za pokladňou a myslím si, že nakoniec to tu po mne môže prevziať. Ešte je pred nami veľa rokov, ale raz si prevezmem ten svoj kulturáčik v Otvoviciach a divadlo bude na jeho bedrách. Priala by som si, aby toto bol priestor, kde sa Filip môže nájsť," zverila sa Bílá so svojou predstavou budúcnosti jej syna, pričom sa tvári, že mu prosto nedá na výber.

Lucie otvorila brány jej divadla v neľahkých časoch pandémie, napriek tomu sa jej darí:

"Bude to raz jeho, aj keby nechcel. Skúša si techniku, bude sa starať aj o vizuálne predstavenia. Raz to musí prevziať," nepochybuje o úlohe svojho syna Filipa ako budúceho multimilionára zodpovedného za chod divadla nesúceho mamine meno. Lucie je ale typ človeka, ktorý keď niečo chce, aj to dosiahne, hoci možno niektorí pochybujú. "Všetci krútili hlavou, že som sa zbláznila a v dobe, keď sa divadlá zatvárali, ja do neho naopak investujem obrovské peniaze a tiež energiu a čas. Ale myslím, že šťastie praje pripraveným. Teraz, keď sa všetko zas rozbieha, začíná mať moje divadlo tradíciu a ľudia ho vyhľadávajú. Máme naozaj stále vypredané," pochválila sa hrdá majiteľka úspešného divadla. Len či si aj jej syn predstavuje rovnakú budúcnosť v zodpovednej funkcii. Na druhej strane, Lucie ho zabezpečila na niekoľko generácií, tak by sa patrilo spraviť mame radosť.

Lucie má so synom Filipom veľmi blízky vzťah, jedného dňa mu zverí aj jej milované divadlo:

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)