26.4.2024
Odtrhnutá šľacha aj s kusom kosti! Cristovao musel ísť na operáciu!

Nemilú správu má pre svojich fanúšikov Ben Cristovao (35). Pre zdravotné problémy musí rušiť svoje koncerty, zdravie je, pochopiteľne, prednejšie. Je známe, že už od detstva rád športuje a neopustilo ho to ani doteraz. Nie je to iba snowboarding, v ktorom kedysi aj pretekal, rád má aj bojové umenie, pričom si trúfol aj na profesionálneho slovenského zápasníka zmiešaných bojových umení Ľudovíta Kleina. To mu bolo ale osudné, keďže si tým privodil vážne zranenie.

​Na vystúpenie Bena Cristovaa v Ostrave na Rainbow festivale 27. mája sa tešili všetci jeho fanúšikovia, no nemilú novinu potvrdili aj organizátori tejto akcie na sociálnej sieti. "Máme pre vás smutnú správu z nemocnice. Niekedy nás v živote zasiahne vyššia moc a my si uvedomíme, že zdravie je na prvom mieste," stálo v ich komentári k videu Bena, ktorý zdravil všetkých jeho priaznivcov z nemocnice.

Cristovao sa na Instagrame snažil vysvetliť, čo sa mu udialo. Počas sparingu s MMA zápasníkom Ľudovítom Kleinom došlo k zraneniu Benovho ramena, čo sa snažil spočiatku riešiť rehabilitáciami. Bolo to však vážnejšie, rameno mu stále vyskakovalo, a tak sa musel podrobiť operácii v nemocnici v Olomouci, odkiaľ zdieľal video. "O chvíľu idem na operáciu ramena, ktorej som skúšal po nehode na našom sparingu s Lajošom utiecť rehabilitáciami, ale, žiaľ naďalej vypadávalo v zlých chvíľach. Viem, že som v tých najlepších rukách, všetci sú tu zlatí a dokázali zahnať aj môj strach z narkózy, ktorý síce nemá opodstatnenie, ale za to má u mňa v hlave čestné miesto niekoľko rokov," zveril sa krátko pred operačným zákrokom.

Čoho sa chytí, to mu ide. Talentovaný Ben nakrútil videoklip Penny na pobreží Venice Beach na skateboarde:

Desivo vyzeralo jeho popísanie zranenia. "Z toho, čo som pochopil, sa v ramene utrhlo labrum aj s kusom kosti a tú je treba privŕtať späť, a to labrum prišiť a vziať odniekiaľ zo svalu šľachu a privŕtať ju inde, aby to už nevypadávalo a fungovalo," vysvetľoval Ben, ktorý bude musieť na nejaký čas po operácii rehabilitovať a na koncertovanie môže zabudnúť. Za to sa svojim fanúšikom veľmi ospravedlňoval. "Zdravie je teraz priorita, a keď sa pre mňa našlo miesto u profesionálov s touto špecializáciou a otvorilo sa časové okno, musím do toho ísť," vysvetľoval priaznivcom a azda každý jeho rozhodnutie chápe.

Ben Cristovao miluje adrenalín a šport, sparing s profíkom ho však stál zdravie:

Príspevok, ktorý zdieľa Ben Cristovao (@bennycristo)