20°
Lea
29.4.2024
Bagárová otvorene o novom frajerovi! Pre TOTO sympatického boháča miluje!

Rumia ostáva najväčšou láskou jej milujúcej mamy

Pomaly sa zíde rok s rokom, čo sa sympatická speváčka Monika Bagárová (28) priznala, že krachol jej vzťah s Makhmudom Muradovom (32). V novom roku, ako je známe, nastal ale obrat a dvojica oslávila svoj návrat k sebe luxusným pobytom v Dubaji spolu s ich dcérkou a dokonca zobrali aj jej starých rodičov zo strany Moniky. Idylka ale dlho netrvala.

​Na Monike Bagárovej bolo vidieť dlho smútok z definitívneho rozchodu s partnerom pochádzajúcim z Uzbekistanu, kde sa ako vlani, tak aj značnú časť tohto roku zväčša zdržiaval. Má tam svoje aktivity a biznis v oblasti zápasníckého športu. Medzitým mu ale nepredĺžili v Českej republike víza a on sa tam nemohol vrátiť, ani keď chcel. Napokon sa všetko v tomto smere vyriešilo k jeho spokojnosti, ale návrat k Monike a dcérke trval už len krátko. "Chcela by som vám povedať, že s Machom už spolu nežijeme. Dali sme tomu ako rodičia šancu, bohužiaľ, náš spoločný život nás už nerobí šťastnými," napísala začiatkom leta Bagárová smutnú novinku.

Vtedy ešte netušila, že zakrátko jej osud pripraví radostné prekvapenie a stretne novú lásku v podobe mladého fešného podnikateľa z Karlových Varov. Práve tam sa vybrala Monika v júli počas filmového festivalu, aby vystúpila na jednom z podujatí. Dobre sa tam zabávala aj na koncerte kapely Slza a možno práve vtedy sa stretla aj s Leonardom Lekajom (31), jej súčasným partnerom. Tvoria naozaj pekný pár a mladý podnikateľ je navyše aj úspešný a bohatý. "Je veľmi chápavý a to si strašne vážim a vlastne to máme nastavené veľmi pekne, obaja sme rozumní ľudia, ktorí vedia, čo je v živote dôležité, a som rada, že to proste berie, zvláda a dokáže sa nad niektorými vecami zasmiať," s nadšením opísala speváčka ich vzťah a vymenovala prednosti jej novej lásky.

Monika spojila sily so slovenským spevákom a producentom Tomim Popovičom, vypočujte si ich pieseň s názvom Karma:

Monika sa teší aj z jej nového albumu a tiež fungl nového domu pri Brne, kde už aj býva. Vzdialenosť, ktorá ju delí od Lea, nie je vraj vôbec prekážkou. Síce sú na opačných koncoch, ale ešte stále aspoň v jednej republike. "Vieme si zorganizovať čas tak, aby sme boli spolu," tvrdí Bagárová. Zdá sa byť konečne úprimne šťastná po pomerne divokom končiacom sa roku. "Povedala by som, že to bol možno môj najťažší rok. V mojom živote prebehli veľké zmeny. V jednej chvíli bol veľmi smutný a potom vlastne zároveň ten najšťastnejší. Ako hovorím, všetko zlé je na niečo dobré, a aj keď si v tej chvíli myslíte, že všetko skončilo a nie je cesta ďalej, tak časom dostanete odpoveď na otázku, prečo to tak bolo. A ja som ju získala práve teraz," uviedla šťastne zamilovaná speváčka a mama rozkošnej dcérky Ruminky (2,5). Azda skutočne našla toho pravého.

Monike sa po náročnom období darí rovnako v práci ako aj v súkromí:

Príspevok, ktorý zdieľa Monika Bagárová (@bagarovamonika)