10°
Vojtech
23.4.2024
Vydesení fanúšikovia Jennifer Lopez! Zmazala fotky, titulnú nahradila čierna farba!

Takéto niečo ešte americká hviezda Jennifer Lopez (53) nikdy neurobila. Na jej profile na sociálnych sieťach vymazala všetky príspevky a zmenila si profilovú fotografiu na čierny kruh s istým detailom. Ako je známe, vo svete sociálnych sietí znamená čierna titulná fotka smútok nad úmrtím. Pochopiteľne, fanúšikovia speváčky ostali šokovaní a už pár dní sa špekuluje, čo sa mohlo stať.

​Je isté, že ak chcela spevácka a filmová diva Lopez vzbudiť veľký záujem, podarilo sa jej to dokonale. V hlavách  stámiliónov jej fanúšikov sa rozvírili rôzne myšlienky, o čo ide, čo tým chcela ich obľúbenkyňa naznačiť. Niekto prišiel s celkom logickým vysvetlením, keď jej počin prirovnal k tomu, keď začiatkom tohto roka Beyoncé spôsobila šialenstvo fanúšikov, keď vymazala svoj profil na sociálnych sieťach a jej bannerové fotografie, a to krátko pred oznámením svojho nového albumu "Renaissance". Aj Taylor Swift vymazala všetok obsah svojich sociálnych médií tesne pred oznámením svojho albumu "Reputation" z roku 2017.

U Jennifer Lopez tomu nahráva aj jej foto s tmavým pozadím na Facebooku, s jej menom napísaným malou kurzívou, čo presne zodpovedá tomu, ako to bolo napísané na obale jej albumu "This Is Me... Then" z roku 2002, ktorý má práve 25. novembra 20. výročie. Jej sledovateľov už dávnejšie zaujímalo, či nepripravuje nový album po tom, čo obnovila svoj vzťah s Affleckom, s ktorým sa práve v tom roku prvýkrát zasnúbili a venovala mu ho. Niektorí používatelia Facebooku si ale zrejme tmavé profilové obrázky dali do súvislosti so znakom smútku, čomu nasvedčuje, že sa hneď objavili sústrastné odkazy.

Takto Jennifer Lopez zažiarila po boku Pittbula a Claudie Leitte na otváracom ceremoniáli majstrovstiev sveta vo futbale v roku 2014:

Na Twitteri už ale používa hviezdna umelkyňa hashtag #JLoiscoming, a tak sa zdá, že odpoveď je jasná. Posledný štúdiový album A.K.A. vyšiel JLo v roku 2014. Vo filme sa naposledy objavila začiatkom tohto roku. Názov filmu Marry Me, kde si zahrala s Owenom Wilsonom, akoby naznačoval, po čom túži Jennifer aj v skutočnosti a to sa aj zakrátko potvrdilo. Na Twitteri bol jej posledný príspevok retweet z účtu jej pripravovaného filmu "Shotgun Wedding". Lopez má celkovo takmer 350 miliónov sledovateľov, pričom väčšina z nich, 226 miliónov, je na Instagrame. A práve tam vymazala všetky príspevky, a na jej účtoch na Facebooku, Tik Tok a Twitteri sa neobjavili žiadne nové príspevky. Azda si už len počkať, všetko nasvedčuje tomu, že odpoveď by mohla prísť každú chvíľu.

Jennifer Lopez náhle zmazala všetky príspevky z Instagramu, kde sa zdá byť titulná fotka čierna. Na Facebooku je ale jasné, že nie je len čierna: