14°
Jarmila
28.4.2024
Neuveriteľné, na čo presvedčil Vondráčkovú jej manžel! S TÝMTO by asi mala väčšina žien problém!

Populárna speváčka Helena Vondráčková oslávila 24. júna 75 rokov, ale stále vyzerá naozaj mladistvo a skvelo. Pohybuje sa na českej a slovenskej hudobnej scéne od šesťdesiatych rokov minulého storočia bez prestávky až doteraz. Získala mnoho ocenení, ale zaslúžený odpočinok si ešte nedopraje. Prečo aj, keď energie má stále dostatok, pôsobí takmer rovnako sviežo ako pred rokmi. Po prestávke kvôli pandémii rozbehla nedávno opäť svoju koncertnú aktivitu.

"Ide hlavne o to znovu začať žiť," povedal jej manažér a zároveň manžel Martin Michal (63). ​Ten má v sebe tiež dostatok mladíckeho elánu a spolu s manželkou sa venujú mnohým športovým aktivitám. Medzi tie extrémnejšie patrí lietanie na ich súkromnom lietadle. Martin je vlastníkom pilotného preukazu a lietadlá sú jeho srdcovkou. Napadlo mu, že lietadlo je skvelý spôsob, ako sa vyhnúť komplikáciám spojeným s cestovaním na hudobné vystúpenia jeho manželky. Navyše je to rýchlejšie a jednoduchšie riešenie ako stíhať aj niekoľko podujatí na miestach, ktoré sú od seba vzdialené. Nemusia riešiť ani zápchy na cestách a diaľniciach. Helena Vondráčková pre ŽivotvČesku.cz opísala, ako to funguje. Iba nedávno vraj musela prakticky využiť manželove skúsenosti s lietaním.

"Pred niekoľkými dňami sme leteli a let bol nádherný, pretože bolo úžasné počasie. Leteli sme preto, lebo som mala koncert v Českom Těšíne a po koncerte ma manžel vysadil v Přerove, kde som sa na druhý deň zúčastnila pravidelného turnaja Tenisovej akadémie Petra Hutku a dohodli sme sa, že nebudeme musieť cestovať autom a že po mňa poletí, čím sme ušetrili čas, čo sa nakoniec aj stalo," vysvetľovala v rozhovore Vondráčková. Nezabudla sa pritom pochváliť,  že na turnaji získala aj trofej za tretie miesto vo svojej skupine.

Vypočujte si pieseň Vzhuru k výškám z roku 1980 v podaní Heleny Vondráčkovej:​

"Skvelé je, že za deň môžete absolvovať niekoľko predstavení. Helča si let užíva a oceňuje na ňom najmä to, že nikde nestojíme v zápchach na diaľnici," pridal výpočet pozitív Martin Michal. Je ale obdivuhodné, že sa Helenka nechala na lietanie presvedčiť - ich lietadlo totiž nie je klasika, ako majú superhviezdy, s kabínou, posedením či barom. Ide v podstate o auto s krídlami, kde je v kokpite 5 miest na sedenie, no ako je z TÝCHTO fotiek zrejmé, ich lietadielko je pohodlné, v bielej koži, pričom na sedadlách svietia iniciálky MM.

Helenka si let v slnečnom počasí poriadne užívala:

Manželský pár je spolu v manželskom zväzku už 19 rokov a obaja tvoria nerozlučnú dvojicu. Ich aktivity im možno len závidieť. "Nepoznám, ako sa hovorí, čo je dlho sedieť," prezradila s úsmevom pred časom Helena. "Som stále v pohybe a každé ráno cvičím. Niečo z jogy, potom spinálne cviky, dám si drepy a celkovo precvičujem celé telo, čo mi zaberie tak hodinu, ale nikdy nevynechávam," zverila sa s jej režimom. K tomu patrí aj zdravá životospráva s ľahkou stravou. Nerobí vraj pre udržanie mladistvého výzoru žiadne zázraky, iba to, čo je všeobecne známe ako najlepší spôsob na získanie a udržiavanie peknej, pevnej a štíhlej postavy.