14°
25.4.2024
Stihli pred pôrodom svadbu? Rihanna a ASAP Rocky si povedali ÁNO!

Svoje tehotenstvo Rihanna dlho tajila, ľudia začali mať podozrenie až počas inaugurácie prvého prezidenta po vyhlásení Barbadosu za republiku, keď udelili slávnej speváčke Rihanne (34) titul "Hrdinka Barbadosu". Ešte viac ako toto uznanie totiž všetkých zaujalo jej vystupujúce bruško v obtiahnutých šatách. Hneď sa vyrojili špekulácie na sociálnych sieťach i v médiách, či je speváčka tehotná. Ešte nejakú dobu bolo zo strany speváčky ticho, no zakrátko to už potvrdila.

Najbohatšia speváčka sveta, ktorá ale najväčšiu časť majetku nezarobila za spev, ale vďaka svojim podnikateľským aktivitám, sa zamilovala do úspešného a príťažlivého rapera, ktorý ale nie je práve anjelik. Možno sa jej páči práve divoká energia Rockyho A$APa (33), ktorou ale sčasti nepochybne oplýva aj ona. Najnovšie zaujala vo videoklipe k jeho novému singlu s názvom "D.M.B.", ktorý vyšiel len teraz vo štvrtok. Nastávajúci rodičia sa totiž pred kamerou vzali. Rihanna mala na sebe oblečené výrazne červené svadobné šaty a A$AP elegantný oblek. Približne v trojminútovom videoklipe raper požiada speváčku o ruku s otázkou na zuboch, na ktorej je napísané: "Vezmeš si ma?" Rihanna v červenom závoji odpovie záberom na jej chrup, na ktorej je napísané jednoznačné "Áno."

Ku koncu videa je vidno skupinu ľudí, ktorí na pár hádžu lupienky kvetov, čo vyvoláva dojem, akoby budúci mladomanželia kráčali k oltáru. Nie je jasné, či je videoklip len umeleckým vyjadrením, alebo si nakrútili ich skutočnú svadbu. Rihanna a Rocky oficiálne nepotvrdili, či sú už naozaj manželmi. Ani ich hovorcovia bezprostredne neodpovedali na žiadosť Page Six o komentár. Ako sa ale zdá, videoklip bol nakrútený takmer pred rokom. Nevidno, žeby bola speváčka tehotná v žiadnej zo scén a obaja majú na sebe aj rovnaké oblečenie, aké mali počas nakrúcania v Bronxe v júli 2021.

Pozrite si čerstvo odpremiérovaný klip k piesni D.M.B. od rapera ASAP Rockyho, v ktorom si zahrala aj jeho partnerka Rihanna:

Pár je spolu od roku 2020. Tohto roku vo februári vyvolalo špekulácie, že je Rihanna možno už zasnúbená, keď ju spozorovali paparazzi pri nákupoch v Los Angeles s diamantovým prsteňom na ľavej ruke. No odpoveď bola jasná: "Tento starý prsteň? Tvárite sa, akoby ste tento prsteň nikdy nevideli." Rihanna má porodiť  každým dňom a úspešná biznismanka a speváčka nedávno usporiadala predpôrodnú, tzv. baby shower párty. Slávnosť sa konala po tom, čo Rockyho 20. apríla zatkli tesne po jeho pristatí s Rihannou na letisku v Los Angeles v súvislosti so streľbou, ku ktorej došlo minulý rok. Na miliónovú kauciu sa dostal na slobodu a ako sa javí, Rihanne jeho prešľapy vôbec neprekážajú.

Pre rapera bol videoklip k pieseni D.M.B, zároveň jeho režisérskou premiérou, zahrala si v ňom aj nastávajúca matka ich dieťaťa, speváčka Rihanna:

Príspevok, ktorý zdieľa GRIM (@asaprocky)