25°
29.4.2024
Zagorová a Margita sa pochválil vnučkou! Ako k nej prišli, keď nemali deti?!

Sympatická speváčka Hana Zagorová (75) v mladosti veľmi túžila po dieťati, ale osud jej ho nedoprial. Už v jej 23 rokoch lekári zistili, že má nevyliečiteľnú diagnózu s názvom paroxyzmálna hemoglobinúria, ktorá spôsobuje nedostatok červených krviniek. Musela potom počas 33 rokov pravidelne podstupovať transfúzie, pokým jej vraj nepomohol istý liečiteľ. Predvlani sa jej však po covide choroba vrátila. No okrem podlomeného zdravia mala aj smolu na mužov.

"Pre chlapa je ťažké, keď je žena populárnejšia a ešte aj viac zarába," sťažovala si sympatická Hanka kedysi. Napokon sa predsa len vydala za baletného majstra Vlastimila Harapesa. Bolo to ale zrejme skôr formálne manželstvo, ktoré jej malo pomôcť pri adopcii dieťaťa. "Keby manželstvo nebolo nutné k tomu, aby sme mohli adoptovať dieťa, možno by sme sa nebrali. Manželstvo bolo podmienkou, aby som mohla získať dieťa, keď vlastné, žiaľ, mať nemôžem," priznala.

"Tá adopcia bola ale skúsenosť, na ktorú veľmi nerada spomínam. Adopciu zorganizovalo dievča, ktorému sa podarilo to, že dieťa, ktoré sme mali dostať my, nakoniec získalo samo. Jednoducho podraz. Viac som sa už o adopciu nepokúšala," zverila sa MF Dnes svojho času so smutnou príhodou. Po čase stretla súčasného manžela Štefana Margitu (65) a tvoria spolu už dlhé roky šťastný pár. Našla v ňom aj veľkú oporu. Deti však spolu, pochopiteľne, nemajú, ale napriek tomu sa teraz tešia z krásnej vnučky.

Pustite si Hankine pesničky na spríjemnenie dňa:

O čiernobielu fotku s dievčatkom sa operný spevák podelil s priaznivcami na svojom Instagrame. Spolu s Hankou sedia na gaučí a v náručí drží rozkošné batoľa, ktoré má v ruke namotané vlasy speváčky. Tá sa ale spokojne usmieva. "Pozrite sa, ako už vyrástla malá Adelinka! Uhádnete, koľko už má?" pripísal k fotografii Margita otázku pre jeho sledovateľov. Väčšina v komentároch tipovala 10 mesiacov. Dievčatko sa volá Adelaine a v náručí manželského páru sa zjavne cítilo úplne v pohode. Otázku ale iste vyvoláva to, prečo ju nazývajú vnučkou.

Na to dal Štefan Margita odpoveď už pred časom. Vysvetlil, že sa tak stalo vďaka hudobníkovi Michalovi Kindlovi a jeho manželke Báre. "Michala a Barunku sme si vlastne adoptovali, a tak som sa stal dedkom," zveril sa operný spevák pre web ženy.iprima.cz. Pre neho ako aj Hanku oslabenú chorobou sú iste veľkým potešením milé chvíle strávené s vnučkou, hoci len "nevlastnou". Pre speváčku je to iste veľká psychická vzpruha, keď už jej, žiaľ, zdravotný stav neumožňuje opäť koncertovať. Azda bude dievčatko tým správnym liekom a fanúšikovia sa Hanky čoskoro dočkajú.