25°
Lesana
5.5.2024
Neuveriteľná zmena! Csáková prišla do Inkognita a problém spoznať ju mali aj DIVÁCI!

V populárnej televíznej relácii Inkognito, ktorá sa už roky s úspechom vysiela v televízii JOJ, sa aktuálne objavila aj česká speváčka so slovenskými koreňmi, Ilona Csáková (51). Po dlhšej pauze kvôli obmedzeniam v súvislosti s covidom, sa pomaly vracia späť na hudobnú scénu. V minulosti mala už tiež jednu dlhšiu prestávku, keď sa venovala svojim dvom synom, ktorí sa jej narodili v na materstvo pomerne neskorom veku. Tehotenstvá zanechali na nej stopu v podobe viacerých nabraných kíl. S váhou ale Ilona bojovala celý svoj život. Kvôli štíhlej línii držala rôzne diéty, ba priam až hladovky.

​Aj jej tehotenských kíl sa musela zbavovať diétami. Tentokrát išla na to miernejšou formou a postupne. Stavila na nízkokalorickú diétu a na sociálnych sieťach túto metódu označila priam za zázrak. Keď ju uvideli diváci v Inkognite ako tajného hosťa, podaktorí ju ani nespoznali. Okrem schudnutia sa dala spozorovať aj jej ďalšia nemalá zmena v podobe nového účesu z hustých dlhých vlasov a okuliarov s výrazným kosteným rámom na očiach. Jej pery vyzerali akoby "prifúknuté" a zrejme aj bradu a obrysy tváre si nechala jemne upraviť. Aj keď vyzerala dobre, jej zmenený imidž vyvolal u podaktorých rozpaky pri jej spoznávaní.

Vzápätí sa na sociálnych sieťach objavili viaceré komentáre ohľadom vzhľadu speváčky. "Je to Ilona? Ani sa sama sebe nepodobá," komentovala jej premenu jedna z diváčiek zábavnej šou, kde známe osobnosti hádajú rôzne profesie hostí a na záver aj jednu známu osobnosť, ktorou bola tentokrát práve Ilona Csáková. "Ja som ju vôbec nespoznala, slávna Česka a slovenské korene,podobne reagovala ďalšia diváčka na Facebooku. A rozhodne neboli jediné. Ale možno práve zmenou imidžu chce Ilona opäť upútať na seba pozornosť, ako to už u umelcov v šoubiznise býva zvykom. V pandemickom období pútala na seba pozornosť iným spôsobom a nie vždy to bolo v jej prospech.

Ilona si zaspievala aj v jojkárskom zábavnom programe Všetko čo mám  rád:

​Snažila sa burcovať podľa nej ustráchaných, zakríknutých a mlčiacich ľudí na odporu voči vládnym opatreniam. Chcela ich priviesť k zamysleniu sa, či je v poriadku, čo sa deje. Nie všetci však brali s pochopením jej výzvy a protesty. Dokonca stratila aj viacerých priateľov. Ona sa ale nebála ďalej pokračovať, bola presvedčená, že nemá čo stratiť. Poukázala na diktatúru mocných, ktorí chcú podľa jej mienky svet finančne aj mentálne zotročiť. Mnohí, medzi nimi aj podaktoré celebrity,  ju preto považujú za konšpirátorku a vyslúžila si výsmech.

Ilona so svojimi synmi Dominikom a Danielom:

Príspevok, ktorý zdieľa ????? ???́????́ (@ilonacsakova)