16°
28.3.2024
Katy Perry to na snúbenca Orlanda Blooma natrela! TOTO je jeho zlozvyk, z ktorého ju ide poraziť!

Minulý týždeň americká speváčka Katy Perry (37) odštartovala svoju koncertnú šnúru so 16 vystúpeniami v meste hriechu Las Vegas, kde sa zdrží až do marca. Zároveň zverejnila aj nový videoklip k piesni "When I'm Gone" a pridala k nemu svoje sexi fotky. "Je to skvelé, pretože to vychádza v rovnakom čase, v deň spustenia mojej šou, a dáva to trochu nový, svieži, zábavný pocit. Hudba bude pokračovať a ľudia využívajú hudbu na to, aby boli šťastní, aby sa zbavili svojho smútku, aby si zatancovali, aby sa nalíčili. Všetci potrebujeme soundtrack k svojmu životu a ja dúfam, že môžem byť jeho súčasťou," vyznala sa sympatická hviezda.

Okrem kariéry speváčky je ale Katy aj pyšnou mamou dcérky sedemnásťmesačnej dcérky Daisy, ktorú má so snúbencom Orlandom Bloomom (45). V rozhovore pre People sa Perry zdôverila, ako ju materstvo ovplyvnilo: "Je to jednoducho to najlepšie na svete. Je to zmena hry. Moje srdce je konečne také plné".  Ale nezabudla spomenúť, že v dievčatku vidí seba aj Blooma. "Daisy je skvelá. Je kombináciou mňa aj jej otca, našou nebojácnosťou s veľkou dávkou drzosti a jednoducho silnými povahami. Takže kombinácia nás oboch sa určite prejavuje," konštatovala so sebavedomím. S Bloomom sú spolu od roku 2016 a spolu privítali aj rok 2022 sladkým novoročným bozkom v Las Vegas, kde tvorili kulisy psychedelické nadrozmerné nafukovacie huby, plyšový medveď, veľkonočný zajac, obrovská diskoguľa a ďalšie.

Spolu s Bloomom tvoria skutočne dokonalý, zamilovaný pár s neuveriteľnými zmyslom pre humor. Ich vtipy a schopnosť uťahovať si aj zo seba navzájom sú na Instagrame už priam legendárne. Iste sa spolu nenudia ani doma. Ale je niečo, čo Katy na Orlandovi prekáža, ako prezradila. "Môjbože, ako on miluje zubné nite," zverila sa v rannej šou pre Heart Radio, ako zverejnila aj portál PageSix

Katy Perry a jej nový videoklip k piesni When I'm Gone:

"Niektorí ľudia ich vôbec nepoužívajú, čo je nechutné. Má skvelé zuby, ale použité dentálne nite necháva všade! Na nočnom stolíku, v aute, na kuchynskom stole, sú jednoducho všade," posťažovala sa speváčka, ktorej Bloom skutočne zmenil život. Hoci sa v úvode vzťahu na čas aj rozšili, osud to napokon zariadil ako treba. A niet pochýb, že aj keď iste každý má muchy, z ktorých ide toho druhého poraziť, láska medzi nimi je nadovšetko - celkom jasne sa to dalo prečítať aj v Katinom vyznaní k Orlandovým narodeninám.

Katy Perry svojmu snúbencovi bežne vyznáva lásku na sociálnych sieťach, avšak nedávno prezradila aj jeden z jeho zlozvykov:

Príspevok, ktorý zdieľa KATY PERRY (@katyperry)