19°
29.3.2024
Gott spravil všetko, aby sa TENTO záber dostal do filmu! Nezmestil sa, no Ivana ho teraz ukázala fanúšikom!

Vdova po Karlovi Gottovi (†80), Ivana Gottová (45), pripomenula tretiu adventnú nedeľu jeho priaznivcom majstrove najkrajšie chvíle. Odkedy sa v roku 2016 dostavala ich chalupa v Doubici, trávil tam svoje chvíle najradšej. Najmalebnešie to v jej okolí vyzeralo vtedy, keď napadol sneh. A práve fotografia, ktorú teraz zverejnila ako pozdrav Ivana Gottová, ho zachytáva pred chalupou ako si užíva pohľad na detské radovánky jeho dcér so snehom.

Ivana Gottová verných fanúšikov jej zosnulého manžela tretiu adventnú nedeľu potešila ďalšou doteraz nepublikovanou fotografiou. Na fotografii pred ich štýlovou chalupou v Doubici sedí na sánkach, držiac v ruke fajku a pozerá, ako jeho dcéry stavajú a zdobia snehuliaka, okolo nich pobehuje fenka Stella. Takéto chvíle patrili medzi jeho najkrajšie. Možno už vtedy tušil, že mu veľa času neostáva a o to viac si užíval sneh so svojou milovanou rodinou.

"Milí Karlovi priaznivci, prajem vám krásnu a pohodovú tretiu adventnú nedeľu a pripájam jednu zimnú fotografiu z chalupy z roku 2018 s krátkou spomienkou...," napísala Ivana Gottová na oficiálnom profile na Instagrame, ktoré založila po jeho skone, keď ten pôvodný neznámy hacker zablokoval. "Keď nasnežilo a dcéry tradične postavili pred chalupou snehuliaka, pripomínalo nám to romantické obrázky Josefa Ladu, ktoré mal Karel už od detstva veľmi rád," opísala Ivana s nostalgiou fotku jej zosnulého manžela a ich dcér Charlotte (15) a Nelly (13), ako aj sučky Stelly, ktorá vlani odišla za svojim pánom.

Vypočujte si Karlovu nesmrteľnú vianočnú klasiku Kdepak ty ptáčku hnízdo máš:

Gott si v tejto idylke pomyslel, žeby to mohol byť skvelý záber do chystaného filmu o ňom. "Zašiel si pre tento účel požičať do neďalekých starožitností starodávny fajku. Želal si vyzerať ako jedna z postáv na obrázkoch Josefa Ladu. Scéna sa, žiaľ, do finálnej verzie filmu nevoška, ale tu máte aspoň fotku," vysvetlila Ivana pozadie vzniku romantického záberu. Od roku 2016 do skonu Karla Gotta, sa pokojná dedinka na úpätí Lužických hôr stala jeho útočiskom, kam chodil načerpať nové sily. Na okraji Doubice dal postaviť pre seba a rodinu malebnú chalupu, ktorú spolu s rodinou, ale aj priateľmi  pravidelne navštevoval. V Šluknovskom výběžku sa cítil ako v raji. "Tu chcem čerpať svoje myšlienky, ale aj rozjímať," zveril sa vtedy Gott so svojimi plánmi, ktoré sa mu aj naplnili.

Ivana zdieľala krásnu fotku s fanúšikmi Karla Gotta na Instagrame:

Príspevok, ktorý zdieľa Karel Gott Agency (@karelgottagency)

Na chalupe v horách majster údaje veľa čítal, s manželkou a dcérami chodil aj na prechádzky do lesa. Niekedy si sadol na peň a len tak sa kochal pohľadom na prírodu, ale občas zašiel aj do miestnej krčmy na pivo. "Fungoval medzi nami úplne normálne, zapojil sa do života obce," spomínal starosta Doubice. Podľa ostatných obyvateľov obce zapadol medzi miestnych a bolo príjemné stretnúť ho na prechádzkach nielen v dedine, ale aj okolitých lúkach a v lesoch nad dedinou.