29.3.2024
Je TEHOTNÁ! Takto krásne sa podelila Sima Magušinová so svetom o veľkú novinu!

Kto ešte doteraz Simu Martausovú, dnes už Magušinovú, dobre nepoznal, po minulotýždňovom nepeknom vyjadrení dvoch mediálne známych pánov, Tkačenka a Ondřejíčka, o nej už určite vie. Sympatická pesničkárka ale na urážky zareagovala pre mnohých azda prekvapivo, knihou s názvom Liečiť zlo láskou. A teraz je už jasné, prečo sa ani trochu nemala chuť zapojiť do pomaly celonárodného pozdvihnutia - jej myseľ a srdce zamestnáva niečo oveľa krajšie.

To, že je Sima Magušinová (33) milá osoba a jej pesničky sú obvykle plné lásky a radosti, vie azda každý. Rovnako je o nej známe, že si úzkostlivo stráži súkromie. V polovici júna poriadne zaskočila fanúšikov, keď sa zrazu dostala na svetlo informácia, že sa vydala za novinára Michala Magušina (31). Rovnako nečakane teraz dala svetu doslova bez slov vedieť, že ich láska bude čoskoro korunovaná prvým potomkom.

Sima na prvú adventnú nedeľu zverejnila svoju novú pesničku Sonety, opäť s výrazne náboženským textom, a s jednoduchým videoklipom, ktorý ale s atmosférou a odkazom piesne dokonale ladí. A najmä - celkom evidentne ukázala speváčka svetu bruško, ktoré hovorí jasnou rečou.

Netreba si ani veľmi domýšľať, aby bolo jasné, čo skrýva Sima pod svetrom:

Podľa veľkosti bruška sa dá predpokladať, že manželom Magušinovým sa podarilo splodiť bábo veľmi tesne po svadbe, a Sima je už rozhodne za polovicou tehotenstva. Dieťatko sa narodí zrejme niekedy koncom zimy. Sima sa zatiaľ k "odhaleniu" noviny nevyjadrila, azda k tomu ani netreba povedať viac, ako to, čo ukázala a povedala piesňou.

Gratulácie pribúdajú jedna za druhou:

Sima je silno veriaca, rovnako aj jej manžel, ktorý pochádza z 13 detí. Azda aj tým, že nezaháľali so splodením prvého bábätka, vyslali jasný dôkaz, že podobne to možno vnímajú aj oni, dieťatko ako dar. Ktovie, koľko sa im napokon podarí priviesť na svet, najdôležitejšie je v tejto chvíli to prvé, ktoré je už na ceste. Našťastie, ako je zrejmé aj z pohľadu na Simu, tešia sa azda obaja dobrému zdraviu a to je najpodstatnejšie.